Beantwoord

Klantvoordeel activeert niet: 'Je aanvraag is in behandeling'

• 1 september 2019
  • 4 reacties
  • 275 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
2 weken terug is mijn internet+tv abbonement aangesloten. Ik heb ook een mobiel abbonement en wil graag gebruik maken van Klantvoordeel. Echter de status van mijn internet blijft hangen op 'Je aanvraag is in behandeling', waardoor ik me hiervoor niet kan aanmelden.
icon

Beste antwoord door Sander 3 september 2019, 16:55

Hi @mulliej,

Alles staat inmiddels 100% correct! Je kunt nu in My T-Mobile Thuis alle Klantvoordelen activeren.

Het probleem ontstond doordat de monteur afgemeld was. Hierdoor stond het abonnement op 'pauze'. Aangezien je aangaf dat alles goed werkt bij jou, heb ik het van 'pauze' afgehaald en alles is daarmee afgerond en klaar voor Klantvoordeel. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hi @mulliej,

Ik help je graag hierbij verder! Ik zie dat je abonnement van Thuis nog niet is afgerond. Dat kan ik voor je in orde maken. Graag hoor ik dan wel van je of alles ook goed werkt. Enkele checks:

-Heb je alle hardware ontvangen?
-Is alles goed geïnstalleerd?

Als je beide vragen met JA kunt beantwoorden, ga ik je abonnement administratief afronden en kun je je daarna voor het Klantvoordeel aanmelden. Ik hoor graag!
Hallo @Sander,

Beide vragen kan ik met JA beantwoorden.

Groeten,
Mulliej
Reputatie 7
Badge +6
Hi @mulliej,

Alles staat inmiddels 100% correct! Je kunt nu in My T-Mobile Thuis alle Klantvoordelen activeren.

Het probleem ontstond doordat de monteur afgemeld was. Hierdoor stond het abonnement op 'pauze'. Aangezien je aangaf dat alles goed werkt bij jou, heb ik het van 'pauze' afgehaald en alles is daarmee afgerond en klaar voor Klantvoordeel. 🙂

Beste T-Mobile,

Eind van de maand gaat mijn nieuwe abonnement in.
Voor dit abonnement probeer ik het klantvoordeel te activeren, maar dit lukt niet.
Mijn vrouw heeft ook een abonnement bij jullie, maar het gestuurde verzoek komt nooit bij haar aan.

In de afgelopen maanden heb ik dit al meerder keren geprobeerd, maar helaas zonder resultaat.

Reageer