Beantwoord

Klantvoordeel maar geen "meer snelheid Klantvoordeel" meer en 2 euro duurder

• 30 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 266 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb een T-Mobile thuis abonnement en een T-Mobile mobiel (niet-unlimited) abonnement. In de klantvoordeel informatie staat dat ik gratis een stap hoger internet snelheid kan krijgen. Ik heb een internet snelheid van 50mb voor 28euro. Wanneer ik naar de hoger snelheid wil overstappen en dus mijn klantvoordeel wil activeren zie ik slechts een abonnement van 100mb voor 30euro waar zo lijkt al korting op zit van 35euro naar 30euro, maar geen 28euro. Als ik alsnog het wil aanzetten zie ik het volgende bericht (zie foto)

Ik ben benieuwd wat nou de bedoeling is, moet ik het nou via deze wijze "overstappen" naar de hogere snelheid? En waar gaat die 2euro per maand heen aangezien het gratis een stap hogere snelheid zijn?

Met vriendelijke groet,

Backx

icon

Beste antwoord door Sander 8 november 2019, 14:53

Hoi @Backx,

Ik geef graag uitleg! Door de aanpassing van ons Klantvoordeel aanbod is de speedupgrade komen te vervallen. Je kunt hierdoor niet meer de snelheid van 100 Mbps voor € 28,- kiezen. Maar ik heb goed nieuws! Je kunt namelijk wél één van deze opties kiezen:

-Je kunt je huidige snelheid (50 Mbps) behouden, maar dan voor € 25,-. Dit is € 3,- per maand goedkoper dan je huidige prijs. 

-Je kunt ervoor kiezen om één van de mobiele abonnementen te upgraden naar Unlimited. Dit is voor jou beschikbaar voor de prijs van € 25,-. Ik kan niet precies zien hoeveel je huidige mobiele abonnementen kosten, € 25,- voor Unlimited is een scherpe prijs. Bijkomend voordeel is dat je dan ook 100 Mbps op je Thuis abonnement krijgt voor slechts € 25,-. Dat is ook weer € 3,- goedkoper dan je huidige prijs!

Kortom, er zijn vele mogelijkheden met het nieuwe Klantvoordeel. Het is zeer goed mogelijk dat het zelfs gunstiger voor jou uitpakt. Laat je weten of er een goede optie tussenzit?

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hallo@Backx 

Normaal gesproken blijf je gewoon op het internet 50 abbonement het enige wat je moet doen is akkoord gaan met de nieuwe klantvoordeel voorwaarden onder het kopje klantvoordeel voor zowel thuis en mobiel, de snelheid en prijs zou dan automatisch veranderen nadat je akkoord bent gegaan.

Kijk ook hier eens wat er maximaal beschikbaar is op je adres.

https://netco-fpi-info.fourstack.nl 

Hoi Waqqas,

Dankje voor je reactie! Als het goed is heb ik al het klantvoordeel geactiveerd, want ik kan bijvoorbeeld wel al gebruik maken van het €7,50 te goed voor de TV en korting op het mobiele abonnement (ik heb een foto toegevoegd onderaan). 

Volgens fourstack kan ik maximaal 106 Mbit/s halen. Ik haal echter niet hoger dan +-46 Mbit (via Ookla Speedtest) wanneer ik verbonden ben met cat 5 utp kabel. Daarnaast is mijn latency volgens de zelfde test aardig hoog namelijk gemiddeld 10 tot 12 ping (dit laatste vooral voor een ander topic denk ik).

Aangezien het verschil tussen 46 Mbit en 100 Mbit aardig hoog is, vroeg ik me al te meer af of de ‘snellere’ snelheid inderdaad wel is ingegaan met het klantvoordeel.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Backx,

Ik geef graag uitleg! Door de aanpassing van ons Klantvoordeel aanbod is de speedupgrade komen te vervallen. Je kunt hierdoor niet meer de snelheid van 100 Mbps voor € 28,- kiezen. Maar ik heb goed nieuws! Je kunt namelijk wél één van deze opties kiezen:

-Je kunt je huidige snelheid (50 Mbps) behouden, maar dan voor € 25,-. Dit is € 3,- per maand goedkoper dan je huidige prijs. 

-Je kunt ervoor kiezen om één van de mobiele abonnementen te upgraden naar Unlimited. Dit is voor jou beschikbaar voor de prijs van € 25,-. Ik kan niet precies zien hoeveel je huidige mobiele abonnementen kosten, € 25,- voor Unlimited is een scherpe prijs. Bijkomend voordeel is dat je dan ook 100 Mbps op je Thuis abonnement krijgt voor slechts € 25,-. Dat is ook weer € 3,- goedkoper dan je huidige prijs!

Kortom, er zijn vele mogelijkheden met het nieuwe Klantvoordeel. Het is zeer goed mogelijk dat het zelfs gunstiger voor jou uitpakt. Laat je weten of er een goede optie tussenzit?

Dankje Sander,

Heldere uitleg. Ik moet nog even besluiten wat ik ga doen mbt de keuze, maar daar kom ik online verder denk ik ook wel uit.

Met vriendelijke groet,

Backx

Reageer