Ik heb een T-Mobile thuis abonnement en een T-Mobile mobiel (niet-unlimited) abonnement. In de klantvoordeel informatie staat dat ik gratis een stap hoger internet snelheid kan krijgen. Ik heb een internet snelheid van 50mb voor 28euro. Wanneer ik naar de hoger snelheid wil overstappen en dus mijn klantvoordeel wil activeren zie ik slechts een abonnement van 100mb voor 30euro waar zo lijkt al korting op zit van 35euro naar 30euro, maar geen 28euro. Als ik alsnog het wil aanzetten zie ik het volgende bericht (zie foto)

Ik ben benieuwd wat nou de bedoeling is, moet ik het nou via deze wijze "overstappen" naar de hogere snelheid? En waar gaat die 2euro per maand heen aangezien het gratis een stap hogere snelheid zijn?
Met vriendelijke groet,
Backx
Beste antwoord door Sander
Hoi
Ik geef graag uitleg! Door de aanpassing van ons Klantvoordeel aanbod is de speedupgrade komen te vervallen. Je kunt hierdoor niet meer de snelheid van 100 Mbps voor € 28,- kiezen. Maar ik heb goed nieuws! Je kunt namelijk wél één van deze opties kiezen:
-Je kunt je huidige snelheid (50 Mbps) behouden, maar dan voor € 25,-. Dit is € 3,- per maand goedkoper dan je huidige prijs.
-Je kunt ervoor kiezen om één van de mobiele abonnementen te upgraden naar Unlimited. Dit is voor jou beschikbaar voor de prijs van € 25,-. Ik kan niet precies zien hoeveel je huidige mobiele abonnementen kosten, € 25,- voor Unlimited is een scherpe prijs. Bijkomend voordeel is dat je dan ook 100 Mbps op je Thuis abonnement krijgt voor slechts € 25,-. Dat is ook weer € 3,- goedkoper dan je huidige prijs!
Kortom, er zijn vele mogelijkheden met het nieuwe Klantvoordeel. Het is zeer goed mogelijk dat het zelfs gunstiger voor jou uitpakt. Laat je weten of er een goede optie tussenzit?