Beantwoord

klantvoordeel met unlimited op wba glasvezel adres voor onjuiste prijs

• 3 november 2019
  • 3 reacties
  • 246 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik woon op een adres met wba toegang glasvezel. Heb daarnaast ook unlimited op mijn adres, waardoor ik 100mbit internet voor 25 euro zou moeten krijgen. De korting wordt echter niet goed verwerkt en daardoor laat hij zien dat ik 30 euro moet betalen. Bij familie met 100mbit DSL laat hij deze korting wel goed zien. 

Graag oplossen met terugwerkende kracht tot 2 november (toen heb ik het omgezet naar deze nieuwe abonnement).

icon

Beste antwoord door Sander 13 november 2019, 15:48

Hoi @homeab

Ik kan je geruststellen! Je abonnement staat op 100 Mbps voor de prijs van € 25. Dit is vanaf de startdatum 2-11. Je factuur zal dus kloppen. Mocht je desondanks nog iets raars tegenkomen: laat het mij weten! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hallo@homeab 

Je kan bij wijzig je snelheid kiezen voor 100Mbit voor 25 euro.

Om aan de nieuwe prijzen te komen moet je eerst de nieuwe voorwaarden accepteren 

Hallo@homeab 

Je kan bij wijzig je snelheid kiezen voor 100Mbit voor 25 euro.

Om aan de nieuwe prijzen te komen moet je eerst de nieuwe voorwaarden accepteren 

Je antwoord lijkt niet erg hulpzaam en heeft trekjes van afvinklijst type klantenservice medewerker.

Aan de screenshots kan je zien dat hij al nieuwe abonnementsvorm internet fast geselecteerd heeft en om dat gedaan te hebben moet je die nieuwe voorwaarden al geaccepteerd hebben.

Ook bij klantvoordeel zie je vervolgens internet voor €25,00 en ook dat verschijnt niet als je die nieuwe voorwaarden niet al geaccepteerd hebt.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @homeab

Ik kan je geruststellen! Je abonnement staat op 100 Mbps voor de prijs van € 25. Dit is vanaf de startdatum 2-11. Je factuur zal dus kloppen. Mocht je desondanks nog iets raars tegenkomen: laat het mij weten! 

Reageer