Beantwoord

Klantvoordeel na 4 maanden nog niet actief

• 29 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 224 Bekeken

Beste lezer

Na 4 maanden nu klant te zijn bij tmobile thuis
Met een toch wel gemengd gevoel....

Ik ben nu al mobiel ruim 10 jaar klant en nog altijd tevreden te zijn geweest nu ook overgestapt van kpn naar tmobile.

En ik ben eerlijk... Slecht bereikbaar voor vragen.
Na 4 maanden nog steeds me klantvoordeel nog niet op orde.... Ergens denk ik dan waar slaat dit op

Soms heb ik wel spijt van de overstap

Graag zou het fijn zijn als er eens wat ACTIE kwam vanuit tmobile met oplossingen....

Mvg brian
icon

Beste antwoord door Piotr 2 september 2019, 16:25

Ik had je het liefst een kant en klare oplossing geboden, maar op dit moment zijn er (nog steeds) problemen met Klantvoordeel: we houden je middels ons topic op de hoogte. Mijn oprechte excuses hiervoor. We krijgen steeds meer signalen te horen dat het op steeds meer adressen wel weer werkt. Dus dat biedt zeker hoop. Weet dat we net zo lang doorgaan tot het voor iedere klant weer vlekkeloos werkt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Ik had je het liefst een kant en klare oplossing geboden, maar op dit moment zijn er (nog steeds) problemen met Klantvoordeel: we houden je middels ons topic op de hoogte. Mijn oprechte excuses hiervoor. We krijgen steeds meer signalen te horen dat het op steeds meer adressen wel weer werkt. Dus dat biedt zeker hoop. Weet dat we net zo lang doorgaan tot het voor iedere klant weer vlekkeloos werkt!

Reageer