Beantwoord

Klantvoordeel na verhuizing

• 25 september 2019
  • 11 reacties
  • 385 Bekeken

Wij zijn verhuisd. Op my T-mobile thuis bij 'mijn gegevens' staat het juiste nieuwe adres, als ik echter op 'klantvoordeel' tik, staat daar het oude adres en kan ik dus niet mijn mobiele abonnement toevoegen. Kunnen jullie het adres bij klantvoordeel ook aanpassen naar het nieuwe adres? Bedankt!
icon

Beste antwoord door Sander 9 oktober 2019, 16:12

Hi @SilviaKeij,

Het is gelukt! Het Klantvoordeel is nu doorgelopen. Je kunt nu je Klantvoordeel voor Thuis (speedupgrade en TV voucher) inzetten via My T-Mobile Thuis. Veel plezier ervan!
Bekijk origineel

11 reacties

Wij zijn verhuisd en hebben mijn mobiele abonnement én my T-mobile thuis ook mee verhuisd. Op mijn T-mobile thuis staat bij 'mijn gegevens' het juiste nieuwe adres, maar bij Klantvoordeel blijft maar het oude adres staan en kan ik de abonnementen dus niet samenvoegen.. Kunnen jullie dit aanpassen? Dankjewel!
Reputatie 1
Badge +2
Hi @SilviaKeij, Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je bent aangemeld voor Klantvoordeel op jouw nieuwe adres.Er staat momenteel ook al een mobiel nummer toegevoegd. Maak je dus geen zorgen zodra je lopende bestelling is verwerkt kun jij andere aanpassingen doen en gebruik maken van jouw Klantvoordeel! 😉
Dankjewel!
Ik kreeg inderdaad 2 uur geleden bericht dat het klantvoordeel nu aangepast is.
Hoe lang duurt het voor de bestelling verwerkt is?
Reputatie 6
Badge +7
Hi @SilviaKeij, goed om te horen dat het gelukt is! Het Klantvoordeel gaat normaal gesproken dezelfde dag nog in als beide abonnementen actief zijn. Vergeet dan niet om je ' Meer Snelheid' en eventueel de ' TV Voucher' nog te activeren! 😉
Dankjewel voor het antwoord! De abonnementen zijn echter beide al sinds gisterochtend actief op het nieuwe adres.
Ik heb ook al een paar keer geprobeerd om de snelheid en tv voucher te activeren maar dat lukt nog niet..
Er staat dan trouwens bij My T-mobile dat internet 'in behandeling' is, maar ik heb gewoon wifi en tv dus alles doet het wel.
Gisterochtend is jullie monteur langsgeweest om de glasvezel te installeren en dit heeft hij netjes werkend achtergelaten 🙂.
Dit is de melding die ik krijg:
Let op! Je hebt op dit moment een lopende bestelling. Zodra deze bestelling is afgerond kun je hier je internetsnelheid aanpassen.
Hoi @Geniva @Brian Ik kan nu nog steeds de 'meer snelheid' en 'tv voucher' niet activeren. Kunnen jullie dit aanpassen? Dankjewel!
Reputatie 7
Badge +6
Hi @SilviaKeij,

Ik neem het stokje over van mijn collega's. Ik zie dat jouw Klantvoordeel aanvraag op stap 2 blijft hangen. Op de achtergrond werk ik nu aan de juiste doorloop. Zodra dit is afgerond, laat ik het je weten! Hoe dan ook - ik ga dit (snel!) voor je oplossen!
Reputatie 7
Badge +6
Hi @SilviaKeij,

Het is gelukt! Het Klantvoordeel is nu doorgelopen. Je kunt nu je Klantvoordeel voor Thuis (speedupgrade en TV voucher) inzetten via My T-Mobile Thuis. Veel plezier ervan!
Hoi Sander,

Ik heb hetzelfde probleem.
11 september heb ik klantvoordeel aangevraagd na mijn verhuizing. Op mijn mobiele abonnementen heb ik wel mijn voordelen maat thuis niet.
Hij blijft in MIJN t-mobile account hangen bij stap 2 en geeft vanaf die datum aan: nog even geduld...
Kunnen jullie dit probleem ook even een zetje geven?
Reputatie 6
Badge +7
Hi @Chiel84, ik zie dat het inmiddels helemaal gelukt is, top!

Reageer