Beantwoord

Klantvoordeel niet geactiveerd

• 21 september 2019
  • 2 reacties
  • 341 Bekeken

Goedemorgen,

Probeer het nu maar eens op deze manier misschien dat het dan een keertje goed gaat.
Begin Mei contact gehad over mijn abonnement T-Mobile Thuis en probeerde daar een wijziging in te brengen laten brengen dat mijn vaste telefoon uit mijn abonnement zou verdwijnen. Helaas heeft er iemand van T-Mobile maar mijn hele abonnement maar op gezegd wat absoluut niet mijn bedoeling was.
Toen ik afgesloten was in de periode heb ik veel kosten moeten maken om internet thuis te hebben. (is wel makkelijk als je 2 kinderen heb die in een examenjaar zitten). Volgens de medewerker was het allemaal geen probleem en zou zo snel mogelijk weer aangesloten worden maar duurde wel 3 weken voordat ik weer internet had thuis. De kosten die ik gemaakt had zoals een dongle zou ik kunnen verhalen op T-Mobile en heb daar ook een schriftelijke toezegging van jullie gekregen. (tot heden niks ontvangen). Ik kreeg van jullie allemaal kortingen toegezegd en de aansluiting zou als een nieuwe aansluiting beoordeeld worden dat ik weer mijn kortingen had voor een half jaar. Echter toen is het grootste gezeik begonnen. De eerste rekening die ik kreeg in Mei stond eenmalige kosten van €153,00 aansluitkosten. deze rekening door de bank laten blokkeren omdat die niet goed was ook contact met jullie gehad en met de toezegging dat Juni het verrekend wordt. Toen de rekeningen van Juni er was stond de aansluitkosten en de dongle netjes erop en zou van jullie €186.00 terug krijgen echter is dit nooit terug gestoord op mijn rekening. Toen kwam de rekening van Juli binnen en tot mijn verbazing stond daar weer een bedrag van €153.86 op omdat ik mijn contact niet uitgediend had werd er mij verteld. Weer een medewerker gesproken en alles zou recht gezet worden en hoefde deze rekening niet te betalen dus weer de bank een blokkade gegeven voor deze rekening. Toen kwam de rekening van Augustus binnen met een eind bedrag dat ik van jullie €275.22 van jullie zou krijgen. Weer maar eens in de telefoon gehangen dat het niet klopt omdat de andere 3 maanden niet in deze rekening verwerkt was maar de medewerker kon mij vertellen dat nu alles verrekend was en dat de maand September helemaal glad was en dat het nu echt opgelost was. Maar helaas de rekening van September staat nu online en staat weer een bedrag van €15 teveel op. vanmorgen maar weer eens gebeld met jullie en kreeg te horen dat het bedrag was voor inkassokosten waren over de maanden die niet goed geweest waren. weer mijn bezwaar gemaakt dat ik het hier niet mee eens ben omdat ik eigenlijk telkens geld van jullie kreeg. Helaas is toen door technische regen de verbinding verbroken ik heb nog wel geprobeerd om jullie nog aan de lijn te krijgen maar na een half uur in de wacht was ik er klaar mee.
Wat ik nu van jullie verwacht is een oplossing dus dat mijn rekening van September wordt bekeken en dat het bedrag van €15 eraf gehaald wordt. Daarbij word de Klantvoordeel waar ik recht op heb van €5 per maand omdat ik meerdere abonnementen heb nog steeds niet verrekend. ik heb hier al een aantal keren contact over gehad maar ik kreeg te horen dat er een storing en de andere keren zou het opgelost worden.
Ik heb al een aantal keren gevraagd of dit probleem doorgezet kan worden naar iemand die mijn probleem in 1 keer kan oplossen zodat ik weer weet waar ik aan toe ben en niet telkens hoeft te bellen dat het weer niet klopt maar schijnbaar hebben jullie niet zon afdeling binnen jullie bedrijf wat mij sterk lijkt.
Dus als het kan een rekening van September van €42.50 en rest wil ik niet zien ook de opvolgend maanden niet. Daarbij de koppeling voor mijn klantvoordeel dat deze weer gemaakt wordt of gemaakt kan worden.
Met Vriendelijke Groet,
Freddy Mulder
icon

Beste antwoord door Sander 1 oktober 2019, 15:57

Hi @Freddy Mulder,

Ik begrijp dat er contact is geweest en dat er iets verkeerd stond qua adres. Dat is inmiddels gecorrigeerd en je ontvangt Klantvoordeel op beide abonnementen - super!

Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, laat het mij weten. En anders wil ik je bedanken voor je doortastendheid!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Op de eerste plaats en zeer belangrijk zet nooit persoonlijke info zoals 06 nummer op een openbaar forum

Helaas gaat er de laatste tijd opvallend veel fout bij welke provider dan ook geen enkele uitgezonderd, in een tijd waarop men zowat alles vanuit de "luie stoel" kan regelen zou dit beslist niet mogen, helaas is de realiteit anders.

Waar het zeker bij providers vaak fout gaat is dat aftersales afdelingen vaak bezet worden door studenten of scholieren, deze jongelui mogen vaak alleen werken volgens een zeer strak vaststaand script.
Reputatie 7
Badge +6
Hi @Freddy Mulder,

Ik begrijp dat er contact is geweest en dat er iets verkeerd stond qua adres. Dat is inmiddels gecorrigeerd en je ontvangt Klantvoordeel op beide abonnementen - super!

Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, laat het mij weten. En anders wil ik je bedanken voor je doortastendheid!

Reageer