Beantwoord

Klantvoordeel overstap

• 9 november 2019
  • 7 reacties
  • 334 Bekeken

Ik wilde klantvoordeel activeren en het gaat om de deal waarbij je verhoogd internetsnelheid krijgt in combinatie met pakketvoordeel. Nadat ik dit heb geactiveerd krijg ik een email dat ik nu mijn snelheid kan verhogen en pakketvoordeel kan aanzetten, met een link waar ik dat kan doen. 

Ik klik op de link voor internetsnelheid verhogen en compleet in de veronderstelling dat ik dit aan het doen was. Wat ik niet wist, is dat er inmiddels een vernieuwde klantvoordeel is waarbij je korting krijgt op internet. Hierheen was ik met die link naartoe verwezen. Ik klik op een hogere internetsnelheid zonder te weten dat ik de vernieuwde klantvoordeel hiermee activeer, waar de pakketvoordeel niet meer geldt. 

Ik ben nu dus mijn pakketvoordeel kwijt geraakt zonder het te weten. Ik heb de klantenservice gebeld maar die zeggen dat ik de voorwaarden heb geaccepteerd en dit niet meer teruggedraaid kan worden.

Dit is de email. Daaronder stond nog de link naar my t-mobile thuis die mij eigenlijk verwees naar de vernieuwde klantvoordeel zonder pakketvoordeel:

Hoe krijg ik voordeel?

Om te genieten van de voordelen, activeer je deze eenvoudig zelf in je My T-Mobile Thuis:

Meer snelheid: je mag je internetsnelheid verhogen tegen een voordelige maandprijs. Heb je al de hoogst mogelijke snelheid op jouw adres? Dan activeer je de Meer snelheid korting op je huidige abonnement. Je kunt je voordeel activeren in My T-Mobile Thuis. Of bekijk de stap-voor-stap instructie voor Meer snelheid. Let op: wijzig je je internetsnelheid dan kan het tot maximaal 7 dagen duren voordat deze actief is.

Meer TV keuze: we geven je een tegoed van € 7,50 die je zelf kunt inzetten op een of meerdere TV-pakketten naar keuze. Ook kun je het tegoed inzetten op een TV-pakket dat je nu al hebt. Je kunt je voordeel activeren in My T-Mobile Thuis. Of bekijk de stap-voor-stap instructie voor Meer TV keuze.

Ik wil eigenlijk nu mijn pakketvoordeel terug.

icon

Beste antwoord door Sander 27 november 2019, 12:10

Hoi @taanbanaan

Ik heb het gecontroleerd voor je! Ik zie dat je inderdaad hebt gekozen om van het ene Klantvoordeel naar het nieuwe over te stappen. Hierbij krijg je de waarschuwing dat je oude voordelen verdwijnen ten gunste van de nieuwe. Ik kan dit proces dan ook niet meer terugdraaien. Maar ik heb het met de rekenmachine gecontroleerd. Als je jouw oude snelheid weer selecteert (dat wat je had met de oude voorwaarden), dan betaal je in totaal slechts € 2,54 per maand meer. Je bent de korting verloren op FOX Eredivisie. Aangezien je hierbij geen keuze had voor een ander TV pakket, kan het zomaar zijn dat je deze liever uitzet als deze € 7,50 kost (wat nu het geval is). Op die manier heb je een pakket dat meer overeenkomt met jouw wensen en nog goedkoper is ook! Je kunt FOX Sports Eredivisie uitzetten in My T-Mobile Thuis. Overigens kun je ook weer verlengen bij T-Mobile Thuis (gratis op 0800-0092) en op die manier nog meer korting ontvangen! 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hallo @taanbanaan 

Het klopt, het oude klankvoordeel kan niet meer worden geactiveerd door het nieuwe voordeel.

Hierdoor vallen een kleine groep mensen buiten de boot. een moderator zal contact met je opnemen om tot een oplossing te komen.

Reputatie 7
Badge +7

Hi @taanbanaan, ik geef je graag meer informatie! Sinds kort hebben we het Klantvoordeel inderdaad vervangen voor het nieuwe Uit & Thuis! Als je Klantvoordeel nog niet eerder had geactiveerd dan ga je inderdaad automatisch gebruik maken van Uit & Thuis en kan je Klantvoordeel niet meer activeren. Maar geen zorgen, de meeste klanten gaan er met Uit & Thuis juist op vooruit! :blush: In dit topic lees je er alles over. 

Beste Brian,

Ik ben er juist niet op vooruit gegaan. Mijn rekening is nu hoger dan eerst. Het was nooit mijn bedoeling geweest om uit en thuis te activeren, maar om klantvoordeel te activeren. Door een verkeerde link heb ik dit per ongeluk gedaan. Zou er misschien nog kunnen nagedacht worden voor een oplossing? Alvast bedankt,

Groeten, Tanya

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @taanbanaan

Ik heb het gecontroleerd voor je! Ik zie dat je inderdaad hebt gekozen om van het ene Klantvoordeel naar het nieuwe over te stappen. Hierbij krijg je de waarschuwing dat je oude voordelen verdwijnen ten gunste van de nieuwe. Ik kan dit proces dan ook niet meer terugdraaien. Maar ik heb het met de rekenmachine gecontroleerd. Als je jouw oude snelheid weer selecteert (dat wat je had met de oude voorwaarden), dan betaal je in totaal slechts € 2,54 per maand meer. Je bent de korting verloren op FOX Eredivisie. Aangezien je hierbij geen keuze had voor een ander TV pakket, kan het zomaar zijn dat je deze liever uitzet als deze € 7,50 kost (wat nu het geval is). Op die manier heb je een pakket dat meer overeenkomt met jouw wensen en nog goedkoper is ook! Je kunt FOX Sports Eredivisie uitzetten in My T-Mobile Thuis. Overigens kun je ook weer verlengen bij T-Mobile Thuis (gratis op 0800-0092) en op die manier nog meer korting ontvangen! 

Ik had er niet bewust voor gekozen, dat kwam, zoals ik al had uitgelegd, doordat er in de mail over klantvoordeel (het oude) stond dat ik gratis mijn internetsnelheid online kon aanpassen (zie screenshot mail). Toen ik dit deed was het ineens het nieuwe uit en thuis voordeel. Ik heb direct de volgende dag gebeld hierover, waarom kan het niet terug gedraaid worden dan? Ik maak echt gebruik van fox sports dus dat wil ik niet opzeggen. Ik heb nergens gezegd dat ik fox sports niet meer wilde. Ik ben nu dus wel duurder uit.

Wat voor korting kan ik ontvangen bij verlengen van tmobile thuis?

Groeten, Tanya 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @taanbanaan,

Ik denk graag mee! Ik kan het niet meer terugzetten, omdat we het niet meer aanbieden. Die optie is er dus simpelweg niet meer. Wat betreft de korting, dan maakt al snel je misgelopen korting op jaarbasis helemaal goed. Het precieze aanbod verschilt per abonnement. Dat kunnen ze je het beste vertellen via 0800-0092. Ik hoop dat er een mooie deal voor je is! 

Bedankt voor je reactie Sander. Ik zal het nummer gaan bellen. 

Groeten, 

Tanya 

Reageer