Beantwoord

Klantvoordeel tijdens verlengen abonnement

• 15 januari 2019
  • 1 reactie
  • 342 Bekeken

Beste T-mobile,

Vandaag heb ik mijn t-mobile thuis abonnement verlengt. Tijdens het verlengen werd ik door de medewerker die mij hielp op de hoogte gesteld over het T-mobile klantvoordeel. Dit ik heb meteen na het telefonische afsluiten van mijn abonnement aangemaakt. Hierbij werd gezegd dat de huidige voordelen (gratis Fox eredivisie en 2,50 korting op tv) zouden vervallen. Geen probleem, dacht ik want ik zou de 7,50 voucher zou ik meteen kunnen inzetten voor Fox eredivisie ter compensatie van die voordeel. Hierdoor zou ik nog steeds Fox eredivisie gratis ontvangen. Echter, door het verlengen van mijn abonnement die op 30 januari pas in gaat, kon ik niets meer in mijn T-mobile thuis abonnement aanpassen.
Nu vroeg ik mij dus af of ik hierdoor nu niet aankomende twee weken toch moet gaan betalen voor Fox eredivisie. Dit is namelijk niet helemaal de bedoeling. Maar ik kan Fox eredivisie ook niet meer uitzetten.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Vriendelijk groet.
icon

Beste antwoord door Piotr 17 januari 2019, 14:56

Hey @avandermade,

Allereerst top dat je weer een jaar langer bij ons blijft!😄

Heb je op dit moment al je nieuwe Klantvoordeel geactiveerd? Zo niet, dan blijft de oude korting actief en ontvang je nog steeds gratis Fox Eredivisie. Wanneer je vervolgens 30 januari je nieuwe Klantvoordeel activeert, kun je je TV-voucher vervolgens inzetten op Fox.
Wanneer je wel al je nieuwe Klantvoordeel hebt geactiveerd, dan kan het zijn dat je de TV-voucher pas vanaf 30 januari in kunt zetten. Dit wil ik graag voor je controleren. Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik dit voor je uitzoeken.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Hey @avandermade,

Allereerst top dat je weer een jaar langer bij ons blijft!😄

Heb je op dit moment al je nieuwe Klantvoordeel geactiveerd? Zo niet, dan blijft de oude korting actief en ontvang je nog steeds gratis Fox Eredivisie. Wanneer je vervolgens 30 januari je nieuwe Klantvoordeel activeert, kun je je TV-voucher vervolgens inzetten op Fox.
Wanneer je wel al je nieuwe Klantvoordeel hebt geactiveerd, dan kan het zijn dat je de TV-voucher pas vanaf 30 januari in kunt zetten. Dit wil ik graag voor je controleren. Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik dit voor je uitzoeken.

Reageer