Beantwoord

Klantvoordeel verhoog de prijs

• 14 oktober 2019
  • 8 reacties
  • 324 Bekeken

ik heb t-mobile thuis abonnement vanaf 1 august 2019, en vanaf 28 september 2019 heb ik ool t-mobile GO abonnement, dus kijg ik klantvoodel . ik heb een snelheidsverhoging gekiezen,  Nu krijg ik extra fratuur voor de afgeloopde tijd (august en september 2 maanden ) kost voor een hoog snelheid. Dat vind ik raar, om bij https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel/meer-informatie#meer-snelheid

"Zodra je je mobiele abonnement(en) en Thuis abonnement hebt gekoppeld in Klantvoordeel, kun je in My T-Mobile Thuis een hogere internetsnelheid kiezen. Kies je voor één snelheidsniveau hoger dan je al hebt, dan betaal je daarvoor niets extra. ”

Als ik nu terugga naar de originale snelheid, wat kan er dan gebeuren?

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 oktober 2019, 22:06

Hallo@pingma 

Klantvoordeel wordt niet vanzelf geactiveerd dit doe je zelf door dit in MY T-mobile en MY T-mobile thuis klantvoordeel te activeren en pas daarna heb je klantvoordeel, heb je dit goed gedaan?

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hallo@pingma 

Klantvoordeel wordt niet vanzelf geactiveerd dit doe je zelf door dit in MY T-mobile en MY T-mobile thuis klantvoordeel te activeren en pas daarna heb je klantvoordeel, heb je dit goed gedaan?

hallo, Waqqas,

bedankt voor reactie.

Ja, ik heb op dezelfde dag 28 sept 2019 klantvoodel activered.

Daarna verhoogde ik de internetsnelheid binnen My t-mobile klantvoodel tab. Ik heb ook de extra TV pakket. Dat werkt zoals ik had verwacht, geen extra kost voor afgeloopde 2 maanden.

Reputatie 5
Badge +4

Hallo @pingma 

Alles is gewoon normaal hoor! Je hebt alles in 1 vanaf 1 augustus en recht op klantvoordeel heb je vanaf 28 september en dat staat ook op de factuur vermeld dat je voor de periode van 28 t/m 30 september klantvoordeel hebt.

Vanaf oktober zou alles gewoon goed moet en zijn

maar ik had internet 50 voor august and september, waaroom moet ik voor intenet100 betalen voor deze 2 maanden?

Reputatie 5
Badge +4

De factuur is inderdaad niet juist volgens mij, wat je het best even kan doen is morgen even bellen naar de klantenservice bellen zei kunnen je hier beter bij helpen.

Ik ben ook maar een klant 😎

bedankt, Waqqas! ik ga morgen t-mobile contacten. Fijne avond!

Reputatie 5
Badge +2

Hey @pingma,

Daar gaat inderdaad iets niet helemaal goed, maar geen zorgen! Ik heb zojuist een vergoeding ingediend voor het teveel betaalde bedrag. De vergoeding wordt komende maand (november) in mindering gebracht op je factuur. Excuses voor het ongemak!

bedankt, Piotr!:relaxed:

Reageer