Vraag

Klantvoordeel verkeerd geinformeerd

  • 9 november 2019
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

Ik wilde klantvoordeel activeren en het gaat om de deal waarbij je verhoogd internetsnelheid krijgt in combinatie met pakketvoordeel. Nadat ik dit heb geactiveerd krijg ik een email dat ik nu mijn snelheid kan verhogen en pakketvoordeel kan aanzetten, met een link waar ik dat kan doen. 

Ik klik op de link voor internetsnelheid verhogen en compleet in de veronderstelling dat ik dit aan het doen was. Wat ik niet wist, is dat er inmiddels een vernieuwde klantvoordeel is waarbij je korting krijgt op internet. Hierheen was ik met die link naartoe verwezen. Ik klik op een hogere internetsnelheid zonder te weten dat ik de vernieuwde klantvoordeel hiermee activeer, waar de pakketvoordeel niet meer geldt. 

Ik ben nu dus mijn pakketvoordeel kwijt geraakt zonder het te weten. Ik heb de klantenservice gebeld maar die zeggen dat ik de voorwaarden heb geaccepteerd en dit niet meer teruggedraaid kan worden.

 

 

Dit is de email. Daaronder stond nog de link naar my t-mobile thuis die mij eigenlijk verwees naar de vernieuwde klantvoordeel zonder pakketvoordeel:

 

Hoe krijg ik voordeel?

Om te genieten van de voordelen, activeer je deze eenvoudig zelf in je My T-Mobile Thuis:

Meer snelheid: je mag je internetsnelheid verhogen tegen een voordelige maandprijs. Heb je al de hoogst mogelijke snelheid op jouw adres? Dan activeer je de Meer snelheid korting op je huidige abonnement. Je kunt je voordeel activeren in My T-Mobile Thuis. Of bekijk de stap-voor-stap instructie voor Meer snelheid. Let op: wijzig je je internetsnelheid dan kan het tot maximaal 7 dagen duren voordat deze actief is.

Meer TV keuze: we geven je een tegoed van € 7,50 die je zelf kunt inzetten op een of meerdere TV-pakketten naar keuze. Ook kun je het tegoed inzetten op een TV-pakket dat je nu al hebt. Je kunt je voordeel activeren in My T-Mobile Thuis. Of bekijk de stap-voor-stap instructie voor Meer TV keuze.

 

 

Ik wil eigenlijk nu mijn pakketvoordeel terug.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Hallo @taanbanaan 

Het klopt, het oude klankvoordeel kan niet meer worden geactiveerd door het nieuwe voordeel.

Hierdoor vallen een kleine groep mensen buiten de boot. een moderator zal contact met je opnemen om tot een oplossing te komen.

Reageer