Beantwoord

Klantvoordeel vervallen

  • 26 juni 2019
  • 2 reacties
  • 447 Bekeken

Reputatie 1
Goedenavond,

Ik heb een mail van jullie ontvangen dat mijn klantvoordeel is vervallen voor t-mobile thuis.
Dit verbaast me enorm, want ik heb een lopend mobiel en thuis abonnement bij jullie.
Via mijn account blijft na het klikken het onderdeel klantvoordeel in een loop hangen.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het bovenstaande.

met vriendelijke groet,
Ronald van Holten
icon

Beste antwoord door CrisTien 26 juni 2019, 20:11

Goedenavond @ronaldvanholten Welkom in de community,

Er zijn wat klanten die last hebben van een storing met het klantvoordeel.



In dit topic Blijf je op de hoogte en kan je zonodig een reactie achterlaten en vragen stellen.

Groetjes en een prettige avond.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond @ronaldvanholten Welkom in de community,
Er zijn wat klanten die last hebben van een storing met het klantvoordeel.

In dit topic Blijf je op de hoogte en kan je zonodig een reactie achterlaten en vragen stellen.
Groetjes en een prettige avond.
Reputatie 1
Dank voor je antwoord. Ik hou het topic in de gaten.