Beantwoord

Klantvoordeel vervallen en geen televisie

  • 28 mei 2019
  • 1 reactie
  • 226 Bekeken

Ik ben 11 dagen geleden naar jullie overgestapt en alles werkte goed. Klantvoordeel was geactiveerd en de extra zenderpakketten aangezet en werden dmv klantvoordeel weer gecrediteerd.
Gisteren kreeg ik een mail dat mijn klantvoordeel is vervallen, terwijl er niks is veranderd in mijn situatie. Dus nu moet ik betalen voor de extra paketten, terwijl er niks is veranderd.

Tevens deed vanochtend de helft van de tv-zenders het niet, ook zenders die niet in de extra paketten zitten.
icon

Beste antwoord door CrisTien 28 mei 2019, 10:04

Goedemorgen @nienke.vdkaaij Klantvoordeel heeft storing Lees hier meer..over de storing!

Doen je zenders het nu weer goed? Misschien even alles resetten soms helpt dat.

prettige dag verder.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @nienke.vdkaaij Klantvoordeel heeft storing Lees hier meer..over de storing!
Doen je zenders het nu weer goed? Misschien even alles resetten soms helpt dat.
prettige dag verder.

Reageer