Beantwoord

Klantvoordeel "Wacht op activatie"

  • 6 januari 2021
  • 2 reacties
  • 132 Bekeken

Mijn internet thuis werkt sinds maandag, maar blijft op “wacht op activatie” staan.

Daardoor lijkt ik ook geen klantvoordeel te krijgen.

 

Ik heb dus thuis internet 100/30 en een mobiel unlimited abbonement.

icon

Beste antwoord door Jason 8 januari 2021, 13:09

Goedemiddag @Arjen64, van harte welkom op de Community!

Jouw aanvraag bleef hangen op de planningsfase, dat heb ik nu handmatig omgezet naar de voltooiingsfase. Als het goed is, kun je binnen maximaal 24 uur gaan genieten van het volledige abonnement inclusief Klantvoordeel. Neem over een uurtje alvast een kijkje op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis pagina: Is mijn abonnement al actief?

Veel plezier straks en geniet van een mooi weekend! 😄

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Arjen64 

Het zou normaal binnen een paar dagen actief moeten zijn in My T-Mobile, vaak direct al.

Anders moet een moderator het even voor je goed zetten.

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @Arjen64, van harte welkom op de Community!

Jouw aanvraag bleef hangen op de planningsfase, dat heb ik nu handmatig omgezet naar de voltooiingsfase. Als het goed is, kun je binnen maximaal 24 uur gaan genieten van het volledige abonnement inclusief Klantvoordeel. Neem over een uurtje alvast een kijkje op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis pagina: Is mijn abonnement al actief?

Veel plezier straks en geniet van een mooi weekend! 😄

Reageer