Beantwoord

Klantvoordeel: wat gebeurt er met mijn Vodafone voordeel?

• 16 juli 2018
  • 5 reacties
  • 456 Bekeken

Ik heb t-mobilethuis nog uit de tijd toen het van Vodafone was. Hierbij had ik een aantal pakketten die ik gratis kreeg. Nu heb ik iets gelezen over klantvoordeel. In dat stuk stond dat al het voordeel van mobiel en thuis komen te vervallen als ik voor klantvoordeel kies. Moet ik dan ineens weer gaan betalen voor die pakketten of blijft dat zoals het nu is??

Greetz,

Frank
icon

Beste antwoord door AnnevdL 19 juli 2018, 18:26

Hoi Frank,

Jij bent al lang bij ons dan zeg, gezellig! Het klopt inderdaad dat we bij T-Mobile tegenwoordig Klantvoordeel hebben voor iedereen die meerdere T-Mobile aansluitingen heeft op één adres, of dat nou mobiele aansluitingen zijn of een combinatie van Thuis & Mobiel.
Heb jij dit? Dan kan je voor Klantvoordeel kiezen. De themapakketten die je gratis bij Vodafone had, blijven gewoon gratis. Dat is dubbel geluk voor jou dus!

Wil je precies weten wat je er dan nog meer bij kan krijgen met Klantvoordeel? Neem hier even een kijkje, daar staat het allemaal op een rijtje.
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Frank,

Jij bent al lang bij ons dan zeg, gezellig! Het klopt inderdaad dat we bij T-Mobile tegenwoordig Klantvoordeel hebben voor iedereen die meerdere T-Mobile aansluitingen heeft op één adres, of dat nou mobiele aansluitingen zijn of een combinatie van Thuis & Mobiel.
Heb jij dit? Dan kan je voor Klantvoordeel kiezen. De themapakketten die je gratis bij Vodafone had, blijven gewoon gratis. Dat is dubbel geluk voor jou dus!

Wil je precies weten wat je er dan nog meer bij kan krijgen met Klantvoordeel? Neem hier even een kijkje, daar staat het allemaal op een rijtje.
Dus even voor de duidelijkheid, er verdwijnen geen pakketten of zenders uit mijn pakketten en het is ook niet zo dat ik voor die pakketten die ik bij Vodafone heb gekregen ineens voor moet gaan betalen? Nog een ander puntje, ik las dat alle abonnementen die voor 28 januari 2018 zijn afgesloten niet in aanmerking komen voor Klantvoordeel. Mijn thuis abonnement is oorspronkelijk van Vodafone dus van voor 28 januari 2018, geldt het Klantvoordeel dan toch ook voor mijn thuis abonnement??

Mvg,

Frank
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Frank,

Helemaal gelijk heb je! De datum van 28 januari 2018 geldt alleen voor mobiele abonnementen. Als je dus ook een T-Mobile Mobiel abonnement hebt, geldt het Klantvoordeel alleen voor jou als dat abonnement van die datum of later is. Het maakt dus niet uit hoe oud jouw T-Mobile Thuis abonnement is. Vergeet je de Klantvoordeel niet aan te melden in My T-Mobile Thuis? Veel plezier met jouw voordeel!
Mijn laatste vraag. Ik heb sinds 26 juni 2018 een Go abonnement met 5gb en onbeperkt bellen. Ik betaal hiervoor €30,= en krijg een kortingoed van €9,=. Vervalt deze korting van €9,= en wordt het een korting van €2,50 of blijft de korting van €9,= en wordt deze verhoogt met €2,50 zodat de totale korting €11,50 wordt??

Mijn vrouw heeft een zelfde abonnement maar dat met een telefoon. Zij betaalt €30,= voor het abonnement, zij krijgt €14,= korting hier op en betaalt voor haar toestel €16,=. Vervalt haar korting van €14,= dan en krijgt ze €2,50 korting of blijft de korting van €14,= en krijgt ze €2,50 extra korting zodat de totale korting €16,50 wordt?
Reputatie 6
Badge +7
Hi Vanroon79, ik geef je graag meer duidelijkheid! De korting die je af hebt gesloten op je abonnement komt niet te vervallen. Dus stel je hebt een abonnement afgesloten van € 30,- en gebruik gemaakt van een actie waardoor je bijvoorbeeld maar € 20,- per maand betaalt dan blijf je deze korting gewoon houden! Wat wél komt te vervallen zijn eventuele extra's zoals T-Mobile Extra of T-Mobile Samen. Deze extra's worden namelijk allemaal vervangen door het nieuwe Klantvoordeel. Als je via My T-Mobile kiest voor Klantvoordeel dan zie je ook precies het verschil tussen je huidige abonnement en de extra's en hoe het er uit komt te zien in de nieuwe situatie. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan! 🙂

Reageer