Beantwoord

Klantvoordeel wordt niet doorgevoerd

• 5 september 2018
  • 19 reacties
  • 936 Bekeken

Abonnement samenvoegen voor meer voordeel. Voordeel voor mobiel, een hogere internet snelheid voor de prijs van de lagere snelheid en nog eens 7,50 euro om te besteden voor iets anders. Dat leek mijn wel wat. Via T-Mobile geregeld en laat ik mijn verhaal meteen maar inkorten, er is niets geregeld. Mijn internet is niet goedkoper geworden en ik heb 3 emails gehad met aangepaste prijzen te weten 62,50 60,00 en 42,50. Op 20 aug jl gebeld, alles zou in orde gemaakt worden, niet. Op 21 aug weer gebeld, niet. Op 23 aug weer gebeld er zou nog 20,00 euro verrekend worden, niet. Op 3 sep weer gebeld, niet. Het was een zeer kwalijke zaak en ik zou gisteren teruggebeld worden met de oplossing, niet. Mensen, als je geen bekende Nederlander bent krijg je niets voor elkaar. De gesprekken worden opgenomen ter verbetering, maar waarvan? T-Mobile ik wil nu graag een oplossing en begin alstublieft niet met excuses want die zijn niet geloofwaardig meer.
icon

Beste antwoord door Jaimy 6 september 2018, 15:05

Hoi Ronbun,

Dat gaan we natuurlijk wel rechtzetten - daar hoef je echt geen bekende Nederlander voor te zijn!

Ik ben meteen met je mee gaan kijken en ik zie dat jouw mobiele abonnement nog niet is omgezet naar het nieuwe Go prijsplan. Dit is wel nodig om de kortingen van Klantvoordeel te ontvangen op jouw mobiele abonnement. Als je naar de pagina https://www.t-mobile.nl/my/klantvoordeel gaat, dan kun je daar jouw abonnement omzetten naar het nieuwe Go. Zodra dat is gebeurt, zal je de klantvoordeel korting op jouw abonnement krijgen!

Wat je internetsnelheid betreft, ik zie dat gebruik wil maken van een snelheid van 200 Mbps voor de prijs van de 100 Mbps snelheid. Op dit moment staat de snelheid op 200 Mbps maar zónder korting. Ik pas dit graag voor je aan, hiervoor moet ik de snelheid dan weer wijzigen naar 100 Mbps en het Klantvoordeel activeren waardoor je naar 100 Mbps. Dus schrik niet als je wat ziet veranderen!

Mocht je nog meer vragen hebben of hulp ergens bij nodig hebben, trek dan gerust aan de bel. We staan voor je klaar!
Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ronbun,

Dat gaan we natuurlijk wel rechtzetten - daar hoef je echt geen bekende Nederlander voor te zijn!

Ik ben meteen met je mee gaan kijken en ik zie dat jouw mobiele abonnement nog niet is omgezet naar het nieuwe Go prijsplan. Dit is wel nodig om de kortingen van Klantvoordeel te ontvangen op jouw mobiele abonnement. Als je naar de pagina https://www.t-mobile.nl/my/klantvoordeel gaat, dan kun je daar jouw abonnement omzetten naar het nieuwe Go. Zodra dat is gebeurt, zal je de klantvoordeel korting op jouw abonnement krijgen!

Wat je internetsnelheid betreft, ik zie dat gebruik wil maken van een snelheid van 200 Mbps voor de prijs van de 100 Mbps snelheid. Op dit moment staat de snelheid op 200 Mbps maar zónder korting. Ik pas dit graag voor je aan, hiervoor moet ik de snelheid dan weer wijzigen naar 100 Mbps en het Klantvoordeel activeren waardoor je naar 100 Mbps. Dus schrik niet als je wat ziet veranderen!

Mocht je nog meer vragen hebben of hulp ergens bij nodig hebben, trek dan gerust aan de bel. We staan voor je klaar!
Beste Jaimy,

Dit is al 3 keer geprobeerd door je collega's, ik hoop echt dat het lukt. Ik begrijp echt niet dat dit zo een toestand is, denk bijvoorbeeld aan al die andere omzettingen. Ik hoop voor jullie dat ik de enige ben waar het niet goed werkt.
Reputatie 7
Badge +7
Hi ronbun, in dat geval vermoed ik dat er een bug speelt in jouw geval. Er zijn een klein aantal klanten met een soortgelijk geval. Bedankt voor de informatie, ik ga dit doorzetten naar onze ontwikkelaars als nieuw voorbeeld. We zijn al druk aan de slag om de bug zo snel mogelijk te verhelpen. Excuses voor de overlast!
Reputatie 7
Badge +19
Nog even ter aanvulling: Brian heeft het nu puur over het Thuis-abonnement!

Wat je wel al zelf kunt doen is jouw Mobiele abonnement omzetten naar het nieuwe Go-prijsplan. Dat kan dus via de pagina https://www.t-mobile.nl/my/klantvoordeel. Zo krijg je wel de juiste korting over het mobiele abonnement! ☺
Hoi Jaimy, ook dat had ik al gedaan... Ik was van plan 2 nieuwe mobiele abonnementen erbij te nemen maar als dit niet gauw goedkomt heb ik daar ook niet veel zin meer in.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ronbun,

Ik reken erop dat dit spoedig is rechtgezet en dan kun je de mobiele abonnementen met een gerust hart overzetten voor nóg meer voordeel! Mocht dat niet lukken nadat de bug is opgelost, dan zorgen wij er natuurlijk voor dat wij 'm voor je omzetten. Komt echt helemaal goed!
Hallo @Jaimy en @Brian , wat is de status? Op 20 aug zou het ook spoedig rechtgezet worden. En ik heb nog niets zien veranderen m.b.t. een tijdelijke snelheidsverandering.
@Jaimy @Brian T-mobile neemt gesprekken op te verbetering van het product. Het is tijd voor verbetering. Helpt het plaatsen van deze conversatie op Facebook daarbij?
Reputatie 7
Badge +7
Hi ronbun, we zijn er nog steeds druk mee bezig, er blijken een aantal hardnekkige bugs die we nog niet hebben weten te verhelpen. Maar ik kan je verzekeren dat dit zeker gaat gebeuren en we hebben jouw specifieke geval doorgegeven aan onze developers. Zodra het is verholpen trekken we alles direct recht. Het staat je vrij om het op Facebook te plaatsen maar dat gaat geen verschil maken 🙂 Excuses voor de vertraging!
Hoi @Brian dat is fijn, ik heb geen Facebook. We zijn een maand verder, we hebben het hier over een paar instellingen. Ik ben teleurgesteld, voelt echt als een gevalletje aan het lijntje gehouden worden. Hoe toepasselijk.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi robun,

Weet dat we je nooit aan het lijntje willen houden! We zouden willen dat het aan een paar instellingen zou liggen, maar het onderzoek wees uit dat het probleem lastiger op te lossen is dan gedacht. Het bleek namelijk dat het niet met één druk op de knop op te lossen viel, dus de onderzoekers zijn de klantproblemen ieder stuk voor stuk gaan onderzoeken. Hieruit is een oplossing gekomen. Zou jij via jouw My T-Mobile Thuis account nu willen proberen jouw internetsnelheid naar 100 Mbps te zetten, en dan vervolgens naar 200 Mbps via de snelheidsvoucher willen doen? Laat mij het weten of dit gelukt is! Ik help je graag.
Beste @Sterre

Ik zie dat het een en ander is aangepast in mijn abonnement. Echter heb ik weer twee emails gehad van twee verschilllende prijzen en twee emails over een eenmalige 20 euro retourbetaling. Ik hoop dat het laagste bedrag klopt en wil het graag zo laten. Maar volgens mij is er veel meer mis, het lijkt mij stug dat ik de enige ben die steeds verschillende emails krijg met verschillende prijzen bij een abonnementsaanpassing.

De snelheid en korting staan erbij dus ik wil die snelheidsvoucher niet gebruiken en niets veranderen voordat het weer fout gaat.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi ronbun,

Dit ben ik direct voor je gaan nakijken. De vergoeding van eenmalig 20 euro is inderdaad doorgevoerd, dit komt bij de volgende rekening jouw kant op. Jouw snelheid staat nu met Klantvoordeel op 200 Mbps en de totale maandeljikse prijs voor jouw T-Mobile Thuis abonnement komt uit op €33.50. Zoals het nu in ons systeem staat, gaat alles dus inderdaad goed. Geen zorgen, je kunt nu voor de juiste prijs genieten van jouw snelle snelheid!
@Sterre Geen zorgen? De korting is weer verdwenen, nog geen twee weken na je laatste bericht. Wat een bedrijf is dit.
Reputatie 1
Beste ronbun, dit is helaas gebruikelijk bij T-Mobile Thuis. De administratie is een ramp, medewerkers komen er ook niet meer uit, en dus worden er dingen toegezegd die niet waargemaakt worden en word je als klant maandenlang aan het lijntje gehouden en voorgelogen. Ik hoop van harte voor je dat dit ooit opgelost gaat worden, maar ik zou mijn ogen maar alvast openhouden naar een alternatieve provider. Sterkte in elk geval!
Dankjewel ESVM, ben al aan het zoeken. Als ik in mijn branche zo tewerk zou gaan was ik allang ontslagen.
Reputatie 7
Badge +7
Hi Ronbun, je Klantvoordeel korting loopt gewoon nog door, dat gaat dus helemaal goed! Bij het afsluiten van je abonnement ontvang je een korting voor de eerste zes maanden. Deze korting is wél verlopen omdat je eerste zes maanden er op zitten, daardoor is je maandbedrag hoger geworden. Het loopt dus nog helemaal goed met je abonnement! 😉
Mij is verteld dat ik 6 maanden korting zou krijgen bij samenvoegen mobiel en T-Mobile thuis. Deze kwam ook nog even langs vandaag:
====

Beste heer...

We zien dat er een storing is in jouw postcodegebied. Hierdoor ervaar je mogelijk problemen met internetten, bellen en/of TV kijken. Er wordt hard gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Je hoort het gelijk als alles weer optimaal
werkt!

Heb je hier nog vragen over? Dan kun je terecht op ons forum.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Team T-Mobile Thuis
====

Ik kon terecht op het forum waar ik de hele dag niet in kon loggen. T-Mobile er is iets goed mis bij jullie.
Reputatie 7
Badge +7
Hi Ronbun, bij het samenvoegen van je abonnement en deze heb je nu ook! Via My T-Mobile Thuis zie je precies welke korting je op dit moment ontvangt onder het kopje Klantvoordeel. Deze korting is niet maar 6 maanden maar blijft zolang doorlopen als dat je van beide abonnementen gebruik maakt. De éxtra korting die je ontvangt bij de eerste keer dat je een Thuis abonnement afsluit is voor de eerste 6 maanden (Dit staat ook in de contractbevestiging die je bij het afsluiten van je abonnement van ons ontvangen hebt). Als je nog vragen hebt over je korting laat het dan zeker weten, dan neem ik het graag met je door!

Afgelopen zondag en maandag hebben we inderdaad last gehad van een storing, door het groot aantal bezoekers was ons forum ook moeilijk bereikbaar. Excuses voor het ongemak, we zijn nog aan het bekijken hoe we de getroffen klanten tegemoet kunnen komen!

Reageer