Beantwoord

Kom niet in My T-mobile Thuis

  • 4 november 2018
  • 9 reacties
  • 506 Bekeken

Om de 1 of andere reden, is mijn t-mobile thuis wachtwoord onjuist opgeslagen in mijn apparaten, nu weet ik niet meer wat het wachtwoord is. Heb reeds de aanvraag gedaan voor een nieuw wachtwoord, echter is het zogenaamd verstuurde mailtje nog steeds niet binnen (na een uur). Opnieuw aanvragen resulteert in de melding dat er al een aanvraag binnen is en dat het mailtje verstuurd zou moeten zijn.

Het mailtje mbt het aanmaken van een account op de community komt wel gewoon direct binnen.
icon

Beste antwoord door Sander 8 november 2018, 14:52

Hi @MaxK91

Is het inmiddels gelukt of was de link weer verlopen? Ik heb de oplossing voor je. Zodra je jouw @t-mobilethuis.nl e-mailadres invoert bij wachtwoord vergeten, dan wordt de reset e-mail verstuurd naar zowel jouw @t-mobilethuis als jouw gmailadres. Dit zal dan direct verstuurd worden. Je hoeft dus niet in je inbox van @t-mobilethuis te kijken.

Houd je ons op de hoogte?
Bekijk origineel

9 reacties

Ik heb zojuist om 23:07 het e-mailtje ontvangen met daarin de link. Er is echter 1 probleem, de link is verlopen. Dus ik weet niet wat hier aan de hand is, maar goed gaat het zeker niet.
Ook nu weer, om 23:07 de aanvraag opnieuw ingediend, de link is pas om 1:16 vannacht in de mail gekomen.
Ik zou graag weer bij mijn t-mobile thuis omgeving willen inloggen, maar op deze manier gaat dat natuurlijk niet gebeuren.
Reputatie 5
Badge +3
Hi MaxK91,

Ik help je hier graag bij! Inloggen bij jouw My T-Mobile Thuis account is heel handig, aangezien je daarin je abonnement kunt beheren.

Ik hoor vaker de melding dat er geen e-mail ontvangen wordt. Daarom ben ik een onderzoek gestart. Naar welk e-mailadres heb je de wachtwoordaanvraag gestuurd? Is dat een Gmail-emailadres? Een Hotmail-e-mailadres? Jouw @t-mobilethuis.nl e-mailadres? Of iets anders? Alvast bedankt voor je antwoord, dit helpt mij verder met het onderzoek!

Om je op weg te helpen met het inloggen: ik heb gelezen dat drie keer de wachtwoordaanvraag invullen helpt. Ook helpt het om je T-Mobile thuis e-mailadres in dat veld in te vullen. Ik hoor graag wanneer het is gelukt!
Ik heb het naar mijn g-mail adres laten sturen, t-mobilethuis email adres gaat niet werken, daar ik het wachtwoord daar dus niet van heb (sowieso is zo'n provider-mailadres nogal een onhandig geheel, maar dat terzijde).
De mailtjes lijken nu nog langer op zich te laten wachten. Gisterochtend rond deze tijd de aanvraag weer gedaan. Krijg ik zojuist past het e-mailtje.
Reputatie 7
Badge +6
Hi @MaxK91

Is het inmiddels gelukt of was de link weer verlopen? Ik heb de oplossing voor je. Zodra je jouw @t-mobilethuis.nl e-mailadres invoert bij wachtwoord vergeten, dan wordt de reset e-mail verstuurd naar zowel jouw @t-mobilethuis als jouw gmailadres. Dit zal dan direct verstuurd worden. Je hoeft dus niet in je inbox van @t-mobilethuis te kijken.

Houd je ons op de hoogte?
Helaas werkte de hiervoor gemelde oplossing ook niet. Door drukte kon ik hier niet op terug komen.
Zojuist een mailtje ontvangen mbt mijn thuis rekening, vandaar dat het weer even onder de aandacht gebracht werd. Opnieuw de aanvraag ingediend, maar aangezien het nu ook al geruime tijd duurt voor dat ik bericht krijg, ben ik sceptisch over de uitwerking.

Oprecht dit is voor een bedrijf, dat gespecialiseerd in communicatie is, ronduit slecht te noemen.
Na een aantal weken niet kunnen inloggen vanwege het te laat ontvangen van het mailtje, is het vandaag eindelijk gelukt.

Dit vraagt zeker om verdere aandacht vanuit jullie. Want na rondkijken op de fora, blijkt dat ik niet de enige persoon met dit probleem ben.
Reputatie 6
Badge +7
Hi MaxK91, goed om te horen dat het uiteindelijk toch gelukt is! We hebben hier inderdaad meer meldingen over ontvangen en we zijn bezig met een oplossing, excuses voor het ongemak!

Reageer