Beantwoord

Korting bij abonnement verlengen

• 15 maart 2018
  • 35 reacties
  • 2068 Bekeken

Hallo,
Mijn T-mobile thuis abonnement loopt binnen enkele dagen af, en heb inmiddels een "aanbieding"gehad om te verlengen.
Deze "aanbieding" is slecht €10,- korting voor de eerste 6 maanden, terwijl nieuwe leden veel meer korting krijgen of korting in combinatie met een extra tv decoder.

Ik vind deze €10,- korting voor 6 maanden geen goede aanbieding voor vaste klanten.
Waarom niet dezelfde aanbieding als de nieuwe klanten?
Dan was ik waarschijnlijk meteen akkoord gegaan met de aanbieding, nu twijfel ik nog.
icon

Beste antwoord door Sterre 15 maart 2018, 13:33

Hoi Braatje78!

Wat fijn om te lezen dat je wilt verlengen! Dat maakt mij blij, ik kijk uit naar nog een jaar plezier met jou als klant.

Ik leg je graag uit hoe de kortingen in elkaar steken. De 'extra' korting voor nieuwe klanten is een kennismakingscadeau. Vroeger was jij ook zo'n nieuwe klant, toen heb jij dit kennismakingscadeau de eerste zes maanden ook gekregen. Omdat we heel blij zijn dat je wilt verlengen en een trouwe klant bent, krijg je nog een éxtra cadeautje van ons, namelijk de €10,- korting per maand voor 6 maanden.

Het doet mij pijn te lezen dat je twijfelt. Ik wil graag mijn best doen om je een geschikte aanbieding te bieden. Mag ik daarvoor jouw nummer waarop je te bereiken bent? Om jouw privacy te waarborgen zie ik dit graag in een privébericht tegemoet. Alvast dank!
Bekijk origineel

35 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi Braatje78!

Wat fijn om te lezen dat je wilt verlengen! Dat maakt mij blij, ik kijk uit naar nog een jaar plezier met jou als klant.

Ik leg je graag uit hoe de kortingen in elkaar steken. De 'extra' korting voor nieuwe klanten is een kennismakingscadeau. Vroeger was jij ook zo'n nieuwe klant, toen heb jij dit kennismakingscadeau de eerste zes maanden ook gekregen. Omdat we heel blij zijn dat je wilt verlengen en een trouwe klant bent, krijg je nog een éxtra cadeautje van ons, namelijk de €10,- korting per maand voor 6 maanden.

Het doet mij pijn te lezen dat je twijfelt. Ik wil graag mijn best doen om je een geschikte aanbieding te bieden. Mag ik daarvoor jouw nummer waarop je te bereiken bent? Om jouw privacy te waarborgen zie ik dit graag in een privébericht tegemoet. Alvast dank!
Dat is wat je krijgt en niet meer 10 euro korting voor 6 maanden en een half jaar een tweede tv kastje goed he , ik ben er nog ingetrapt maar let op de tweede jaar gaat je modem gek doen en haperend wifi valt vaker weg dus denk er heeel goed over na.

Davith
Reputatie 7
Badge +5
@Davith ik zie de correlatie met verlengen niet echt. Maar soit. Hopelijk kan de webcare je verder helpen.

@Sterre Ik wil ook wel een extra goed verlengaanbod ipv het standaardaanbod. Mag volgens mij ook weer verlengen. Zeker met het oog op mobiel verlengen dat er aan komt (en mijn vrouw die door huidige kortingen niet naar T-Mobile mobiel wil, dus bij de concurrent blijft). Ik ben benieuwd. 😉
Reputatie 1
Let goed op je telefonische afspraken. Zie wat mij overkwam: In september 2017 bel ik met T-mobilethuis. Telfort is voor precies het zelfde pakket met de reguliere prijs € 10 per maand goedkoper. De aardige mevrouw kijkt het na en zegt dat ik even goedkoop uit ben met T-Mobilethuis als ik mijn contact verlengt. Mijn contact is namelijk al lang afgelopen bij T-mobile. Dan krijg ik namelijk ook 10 Euro korting. Op jaarbasis betaal ik dan het zelfde. Akkoord geen overstap naar Telfort. Na half jaar wordt mijn maanbedrag verhoogt met € 10. Bellen met T-Mobile. Eerst een meneer die zegt dat de collega dat een halfjaar geleden niet heeft mogen toezeggen. De 10 Euro geldt voor een halfjaar. Dus ben nog steeds € 60 duurder uit op jaarbasis. Hij kijkt het nog even bij Telfort na om een en ander te controleren qua prijs. Dan tuut tuut tuut, geen verbinding meer. Weer bellen, een andere dame. Die geeft aan dat de korting maar voor een half jaar geldt, dat had ik kunnen lezen in de bevestigingsmail, tja je gaat toch uit dat T-Mobile correcte informatie geeft aan de telefoon. Niet dus, en dan ophangen en je achter je collega verschuilen. Wat een slechte zaak zeg. Vraag:Gaat T-Mobile zo om met al zijn klanten?:@
Reputatie 6
Badge +7
Hi tonbor, de extra korting is inderdaad voor een half jaar. Dit geldt wanneer je een nieuw abonnement afsluit én voor je verlenging. Dit krijg je inderdaad ook direct te zien op je bevestiging. Excuses als dit niet duidelijk voor je was en als je hier nog vragen over hebt stel ze dan gerust!

Edit: Ik zou je aan willen raden om je bericht binnen één topic te houden, op die manier krijg je het snelste antwoord en staat alles op één plek! 🙂
Reputatie 1
Maar Brian, Telfort kost 47,50 voor het zelfde pakket dat bij T-mobile thuis 57,50 kost. Als je daarover belt en de klantendienst geeft aan als ik mijn contract verlengt het ook 47,50 kost. Dan ga ik daar ook van uit. De klantendienst gaf niet aan dat ik halfverwege weer 10 Euro duurder ben bij T-mobile. De twee telefonisten en jij vertellen achteraf dat de korting een halfjaar is. Dat was mijn vraag geheel niet. Mijn vraag is waaom t-mobile mee vertelt dat ik bij contract verlenging net zo duur uit bent als bij Telfort. En dat is onjuiste informatie en T-mobile wil dat niet recht zetten. Zit nu nog een halfjaar vast aan een te dure dienst. Bedankt voor de zeer slechte service.
Reputatie 7
Badge +6
@tonbor,

Ik zie dat je jouw bericht op drie verschillende plaatsen hebt geschreven. Dit is in strijd met onze huisregels. Ik zal al jouw berichten nu laten verwijzen naar dit topic.
Reputatie 1
Beste Sander, het gaat ook over drie verschillende onderwerpen dit bericht. 1 Over hoe de klantendienst je telefonisch toezeggingen doet en dan zich niet aan die afspraken houden, remedie opnemen het gesprek.
2 Als je daarover klaagt, helpen ze je niet maar leggen alleen uit wat T-mobile heeft gedaan, ja dat kan ik ook zien.
3 Dat ik onder onjuiste/valse voorwenselen aan een jaarcontract vast zit en in vergelijking met Telfort 10 euro per maan teveel betaal.

Als T-mobile trouwe klanten serieus behandelt, dan doen ze een handreiking/tegemoetkoming en neuzelen ze niet (onterecht) over forum regels.
Reputatie 6
Badge +7
Hey tonbor, om dit soort misverstanden te voorkomen sturen we je altijd de bevestiging, zo weet je waar je voor tekent. Dat neemt natuurlijk niet weg dat je aan de telefoon juist voorgelicht moet worden. Ik kan niets veranderen aan de korting maar ik begrijp dat het onaangename verrassing is en ik wil je daarom graag tegemoet komen. Om het een klein beetje goed te maken bied ik je daarom graag een maand gratis een extra TV-pakket aan! Laat mij even weten wat je leuk vindt dan zet ik het pakket voor je aan en ik vergoed dan direct in één keer de kosten!
Reputatie 1
Tja, leuk bedacht maar voelt als een zoethoudertje. Afspraak is afspraak, dus houd je aan de afspraak T-mobile. Het aanbod van eenmalig € 25 van de klantenservice was meer op maat en in de richting. Helaas werd de verbinding verbroken en de tweede klantenservice medewerker deed het aanbod niet, die wilde zo snel mogelijk van mij af.
Reputatie 7
Badge +6
@TAVL, zal ik vragen of onze verlengafdeling je belt voor een aanbod? 🆒
Reputatie 1
Lijkt me prima, hoop dat dat vlotter loopt dan de twee eerste gesprekken.
Reputatie 1
@Sander, 4 dagen verder. Ik ben in het geheel niet gebeld door T-mobile met een aanbod.
Reputatie 7
Badge +5
@TAVL, zal ik vragen of onze verlengafdeling je belt voor een aanbod? 🆒

Alleen als het een hele goede aanbieding is. 😉
Reputatie 1
Nu ook al raadsels bij T-Mobile pffffff
Reputatie 7
Badge +5
Hoezo raadsels? Bericht van Sander was @TAVL gericht. Ik dus. Hier antwoord ik op. 🙂 🙂 :)

Overigens vervelend dat je zoveel problemen ondervindt. 🙂
Reputatie 1
@TAVL Dan ben ik toch wel benieuwd waarmee en wanneer jullie komen met het voorstel.
Reputatie 7
Badge +5
Al zou ik graag willen, dan kan ik je helaas nog geen aanbod doen. Ik ben net als jij een klant, die op dit forum informatie haalt en andere klanten vanuit ervaring op weg probeert te helpen. Maar geen webcare.

Volgens mij lopen er wat zaken door elkaar. Ik heb eerder in dit topic gevraagd om een verlengingsaanbod. Hier reageerde @Sander op. Dit is tussen de berichten met jouw vraag/probleem gekomen, waardoor ik mij kan voorstellen dat dit anders over kwam.

Haalt niet weg dat jouw problemen ook opgelost moeten worden. Ik begrijp dat jouw aanbod uiteindelijk niet conform verwachting is en dat de communicatie onvoldoende helder was. Dat is vervelend. Wel kun je alles als klant teruglezen in bevestigingsmails (uitgaande dat deze aankomen) en als het niet is wat je wilde dan kun je binnen de wettelijke bedenktermijn herroepen. Al zou het mooier zijn als het echt opgelost wordt. Om verwarring te voorkomen, je punt op het forum gemaakt is en er een aanbod is geweest, is het wellicht handiger om rechtstreeks via PM contact te hebben en af te handelen? Schakelt naar mijn idee fijner. Succes in ieder geval. Sander en co kennende spelen ze meestal prima op de problemen in. 🙂
Reputatie 1
Ok sorry, dacht dat TAVL stond voor T-mobile verlengafdeling. Had eerst een eigen topic, maar T-mobile dwong me bij dit topic aan te sluiten. Sorry voor de verwarring.
Reputatie 1
@ SANDER, kan en ga je nog iets aan mijn pijnpunten doen?
Reputatie 1
Geen enkele reactie van T-mobile, zegt allllllles over de service en klantgerichtheid van T-mobile thuis. Enige remedie is per vervaldatum abonnement (Onder onjuiste gegevens aangesmeerd) opzeggen. Jammer want over de inhoudelijke kwaliteit van het abonnement niets dan goeds.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi tonbor, hier ben ik! Mijn eerdere bericht was inderdaad gericht aan TAVL.

Ik merk dat je niet tevreden bent over het aanbod en de service. Ik heb hetzelfde verhaal als Brian: in de bevestiging staat precies wat de voorwaarden zijn (eerste zes maanden korting). Nu zien we jouw ervaring rondom de service het liefst 180 graden gedraaid, daarom heeft Brian een stap in jouw richting gezet. Dat is wat we voor jou kunnen doen. Graag hoor ik dan ook of we dat in gang mogen zetten!
Reputatie 1
Hoi tonbor, hier ben ik! Mijn eerdere bericht was inderdaad gericht aan TAVL.

Ik merk dat je niet tevreden bent over het aanbod en de service. Ik heb hetzelfde verhaal als Brian: in de bevestiging staat precies wat de voorwaarden zijn (eerste zes maanden korting). Nu zien we jouw ervaring rondom de service het liefst 180 graden gedraaid, daarom heeft Brian een stap in jouw richting gezet. Dat is wat we voor jou kunnen doen. Graag hoor ik dan ook of we dat in gang mogen zetten!
Gaf al eerder aan dat het aanbod van de klantenservice van eenmalig 25 euro me beter past.
Reputatie 5
Badge +3
Hi tonbor,

Ik geef je graag de volle pond T-Mobile Magentaliefde terug. Ik heb speciaal voor jou een klein cadeautje (check je mail!), omdat ik heel goed begrijp dat je niet blij bent met dat je onvolledig geïnformeerd bent via de telefoon. In de bevestiging kun je inderdaad de voorwaarden lezen, maar hey, dat is pas na bevestiging, toch? Ik hoop dat je nog met veel liefde blij ons blijft, het liefst voor altijd!
Ik verbaas mij ook aan het gebrek aan korting voor bestaande klanten.

Ben al iets van 18jaar Tmobile (dutchtone/orange) abonnee. Laatste ruim 5 jaar een smartphone vd zaak die onbeperkt privé gebruikt kon worden. Al die jaren wel mn prive abbo aangehouden ivm nummerbehoud (achteraf bezien onnozel want niemand weet dat oude nummer nog, maar goed), en elke maand is braaf het abonnementsgeld afgeschreven terwijl de bejaarde nokia met de simkaart dood in de la lag. Nu wil ik toch een smartphone privé hebben, icm met het Go 5gb abonnement.
Maar maandbedrag is voor bestaande klanten niks voordeliger merk ik. Aangezien ik Ziggo heb, toch maar overstappen naar Vodafone.
Al dat Unlimited en Samen gedoe is geen optie, en hou niet van zulke pyramide systemen. Ik wil/verwacht gewoon als eeuwig betalende klant een nette korting/reductie.
Maar dat is niet het geval bij T-mobile merk ik. Misschien is via tussenliggende website een maandelijkse reductie te realiseren, maar ik verwacht dat gewoon rechtstreeks. Ik ga maar eens even naar www.bellen.com om te bepalen naar wie over te stappen vd week.

Reageer