Beantwoord

Korting bij abonnement verlengen

• 15 maart 2018
  • 35 reacties
  • 2192 Bekeken

Toon eerste reactie

35 reacties

Reputatie 2
Ook ik verbaas me al tijden eigenlijk ,

Behalve het schamele aanbod , nu de korting aantal abonnementen per huishouden hoe verzin je het ,,maar het meest eigenlijk verbaas ik me over wat lijkt de BESLUITENLOOSHEID ,,,

het gevoel aan een lijntje te worden gehouden .....komt wel ,komt wel en voordat je het weet ben je een half jaar of langer ! verder
Reputatie 7
Badge +19
@Dutchtone74,

18 jaar is inderdaad al een hele lange tijd, leuk om te lezen! Jammer dat je toch niet helemaal tevreden bent. Wat ik kan zeggen is dat wij proberen het aanbod voor íedereen aantrekkelijk te maken. We maken daarin inderdaad niet per se een uitzondering voor bestaande klanten, maar er zijn wel verschillende kortingen die heel lekker kunnen zijn in het maandbedrag! Daarom hebben we bijvoorbeeld Thuis + Mobiel voordeel en Mobiel Voordeel of Unlimited Voordeel. Mocht je in jouw situatie meer specifieker advies willen over een abonnement wat bij jou past, dan kan je dat altijd even aangeven zodat we kunnen kijken welke opties we kunnen bieden!

@Kid rock,

Ik kan me je gevoel voorstellen, maar ik wil toch nog eens benadrukken dat dit niet het geval is. Om bepaalde producten aan te kunnen bieden, is tijd nodig om dit door te ontwikkelen en daar zijn wij hard mee bezig, zodat wij julie binnenkort een mooi aanbod kunnen doen! Van aan het lijntje houden is hier dus zeker geen sprake, dat kan ik je verzekeren. 🙂
Reputatie 2
@Dutchtone74,

18 jaar is inderdaad al een hele lange tijd, leuk om te lezen! Jammer dat je toch niet helemaal tevreden bent. Wat ik kan zeggen is dat wij proberen het aanbod voor íedereen aantrekkelijk te maken. We maken daarin inderdaad niet per se een uitzondering voor bestaande klanten, maar er zijn wel verschillende kortingen die heel lekker kunnen zijn in het maandbedrag! Daarom hebben we bijvoorbeeld Thuis + Mobiel voordeel en Mobiel Voordeel of Unlimited Voordeel. Mocht je in jouw situatie meer specifieker advies willen over een abonnement wat bij jou past, dan kan je dat altijd even aangeven zodat we kunnen kijken welke opties we kunnen bieden!

@Kid rock,

Ik kan me je gevoel voorstellen, maar ik wil toch nog eens benadrukken dat dit niet het geval is. Om bepaalde producten aan te kunnen bieden, is tijd nodig om dit door te ontwikkelen en daar zijn wij hard mee bezig, zodat wij julie binnenkort een mooi aanbod kunnen doen! Van aan het lijntje houden is hier dus zeker geen sprake, dat kan ik je verzekeren. :)

Las dit /bericht na ruim 3 maanden nog eens terug ,
Aanbod / product /combinatievoordeel viel toch tegen , ondanks je verzekering :} toevallig dat ik bij de 0,01% hoorde die geen voordeel had ...
Reputatie 7
Badge +7
Hi Kid rock, ten opzichte van het eerdere aanbod is het toch wel flink verbeterd. In jouw geval kan je nu elke maand € 7,50 voordeel voor TV inzetten (tegen alleen Fox Sports voorheen), ontvang je een gratis snelheidsupgrade óf korting als je gebruik maakt van de hoogste snelheid én ontvang je extra data op je mobiele abonnement. Omdat jij gebruik maakt gebruik van een wat ouder abonnement ontvang je hier geen korting op je factuur voor. Dit is het enige wat je "misloopt" qua voordeel. Hiervoor heb je namelijk een Go Unlimited abonnement nodig. Hier kan je wél gebruik van maken met een eventueel nieuw abonnement na een verlenging. Lijkt me toch een aardige verbetering ten opzichte van het eerdere Mobiel + Klant voordeel! 😉
Reputatie 2
Hallo Brian ,

Ga het niet nogmaals uitleggen , maar al je argumenten houden geen steek.

ik betaal(de) meer voor snelheid verhoging 80 naar 100 ? ,wat verwaarloosbaar is , de extra Data ..., Ik maak me 6 Gb niet eens op Dus teindeljk betaal ik meer voor producten die ik niet nodig heb of gebruik .Fox had ik al dus gebruik(te) de 7,50 niet .
dus de bewering die maandenlang door oa Sterre en andere Tmobile medewerkers werden geschreven zijn (voor mij) niet waargemaakt , terwijl volgens jullie IEDEREEN er op vooruit zou gaan .Ben duurder zelfs uit 😉
Reputatie 3
Badge +2
Hi @Kid rock,

Ik vind het natuurlijk hartstikke jammer om te lezen dat er voor jou geen voordelen aan vast zitten. Wij doen natuurlijk wel ons uiterste best om voor iedereen een mooie actie te bedenken, jammer dat voor jou het huidige tariefplan voordeliger is. Klanten die inderdaad achteruit gaan van het huidige tariefplan, hebben nu al hele mooie kortingen. Ik adviseer je dan natuurlijk ook om nu niks aan te passen. Op dit moment heb jij tarieven die voordeliger voor jou zijn, gezien je weinig gebruik maakt van data, en vooralsnog geniet van het Fox Sports Eredivisie pakket. Wellicht dat je in de toekomst liever een ander zender pakket gratis bekijkt, of dat wij dan nog een nieuwe actie hebben, waar we jou wel heel blij mee kunnen maken. Want daar streven we natuurlijk wel naar!
Reputatie 2
Sorry maar je reactie Klanten die inderdaad achteruit gaan van het huidige tariefplan, hebben nu al hele mooie kortingen ?

Dat slaat schip noch wal …

Zit je nu een half jaar op te wachten op het nieuwe Thuis voordeel waar beloofd werd dat IEDERE KLANT er op vooruit zou gaan (letterlijke woorden van meerdere Tmobile medewerksters) ,

De medewerker die ik aan de lijn had verwarde me met een ander en dacht dat ik een Huawei p20 wilde aanschaffen ?

Zal wel oud worden 🙂 ,maar de klantenservice is heel anders als vroeger ,de manier ook van communicatie.

De Tmobile collegas van Facebook hadden vermeld dat de (schriftelijke) communicatie opgeslagen werd en zichtbaar was voor de " verkoopadviseur " ,nou mooi niet .. toch raar en ik weet niet meer wat ik moet geloven wat besproken wordt...

Nee het is niet goedgekomen , heb geeneens een aanbod gehoord, ja 35 Euro abonnement , heb je ruim 3 sim Only abonnementen voor met 10Gb en onbeperkt bellen , Tevens vermelde ik de combinatie Quadplay kon die ook niks mee was een andere afdeling .

Begin steeds meer te begrijpen waarom de mensen niet meer honk vast zijn en dat de brutale klanten de wereld hebben, jammer ga in of na het weekend beslissen wat ik ga doen .

Me T Mobile thuis abonnement zit nog in me 2 weken bedenk fase en me Mobiele abonnement loopt binnenkort af.

Nog Geeneens werd me de 2,50 Korting aangeboden , die ik zou / heb misgelopen met het zogenaamde KLANTVOORDEEL ?,wil je nu voor de zoveelste keer verlengen !
Reputatie 3
Badge +2
Hi @Kid rock,

Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met één van mijn collega's, en jouw abonnement toch hebt opgezegd. Jammer dat het klantvoordeel niet aantrekkelijk genoeg is. Mocht ik toch nog wat voor je kunnen betekenen, laat het mij vooral weten. Wie weet mag ik je in de toekomst nog welkom heten! 😉
Ik kan mijn mobiele abbonement verlengen en wil graag weten of ik de kortingen welke ik nu ontvang ook blijf houden:
kortingen zijn: 3 themapakketten, fox sport ere divisie gratis, 5€ kortingen op beide mobiele telefoons op ons adres, korting op interactieve tv,e.d.

kan iemand mij hier een duidelijk antwoord opgeven voordat ik aanstaande maandag mijn mobiele telefoon abbonement verleng en alle kortingen kwijt ben....
Reputatie 7
Badge +20
Hi @staub,

Om het heel kort door de bocht te zeggen: Nee, bij een verlenging van het mobiele abonnement behoud je niet dezelfde voordelen. Abonnementen die nieuw of verlengd zijn vanaf 9 september 2019 vallen onder het nieuwe Klantvoordeel. Op de website lees je hier alles over en kun je kijken wat voor jou het gunstigste is!

Reageer