Beantwoord

Korting bij pakket met T-Mobile Mobiel en Thuis

• 26 maart 2017
  • 1 reactie
  • 552 Bekeken

Hallo,

Ik heb zojuist een extra pakket besteld (internationale zenders), onderaan de pop-up met de vakjes die aangevinkt dienen te worden stond: Indien u in aanmerking komt voor Mobiel+Thuis wordt de 3.75 euro in mindering gebracht op uw rekening.
Nu heb ik al een aantal jaar een mobiel abonnement en sinds de overgang van Vodafone ook Thuis van T-mobile, kom ik nu in aanmerking hiervoor of hoe moet ik dit zien?

MVG,
Floris
icon

Beste antwoord door David 27 maart 2017, 11:14

Hoi Floris,

Dan zou je hier inderdaad voor in aanmerking moeten komen en dit zou dan automatisch verwerkt moeten worden. Ik kan dit echter in jouw geval niet met 100% zekerheid zeggen, omdat je bent geregistreerd zonder klantgegevens. Ik kan dan ook niet in ons systeem nagaan of deze korting bij jou correct verwerkt is. Kun je in je My T-Mobile alsnog jouw T-Mobile klantnummer toevoegen? Daarna zouden wij dan specifieke info kunnen geven! Je kunt overigens ook onder 'Mijn abonnement' kijken of de kortingen goed zijn toegevoegd.

We horen graag van je of je onze hulp nog nodig hebt! ;)

=>> Alle communicatie rondom de combinatiekorting is in dit topic te vinden.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Floris,

Dan zou je hier inderdaad voor in aanmerking moeten komen en dit zou dan automatisch verwerkt moeten worden. Ik kan dit echter in jouw geval niet met 100% zekerheid zeggen, omdat je bent geregistreerd zonder klantgegevens. Ik kan dan ook niet in ons systeem nagaan of deze korting bij jou correct verwerkt is. Kun je in je My T-Mobile alsnog jouw T-Mobile klantnummer toevoegen? Daarna zouden wij dan specifieke info kunnen geven! Je kunt overigens ook onder 'Mijn abonnement' kijken of de kortingen goed zijn toegevoegd.

We horen graag van je of je onze hulp nog nodig hebt! ;)

=>> Alle communicatie rondom de combinatiekorting is in dit topic te vinden.

Reageer