Beantwoord

Korting bij T-Mobile mobiel en T-Mobile Thuis

• 30 april 2017
  • 1 reactie
  • 331 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 0 reacties
Goedendag, ik zit bij jullie met mijn mobiel en met glasvezel thuis. Nu zie ik nergens dat je korting krijgt op je mobiel? Wat mijn man bij Vodafone wel kreeg. Ik mag volgende maand verlengen en ik vraag mij dus af of ik wel wil blijven met mijn mobiel. Aangezien er geeneens een korting is. Hoe zit dit?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 1 mei 2017, 13:11

Hoi Cloes, welkom op het klantenforum.

Op dit moment is er nog geen korting als je mobiel èn thuis van T-Mobile hebt. (Yep, Vodafone was alweer zo ver, die adverteren er alweer mee.)

In dit topic wordt door één van de T-Mobile Moderators aangegeven dat er op dit moment nog niets over bekend is.

Houd er met het maken van je keuze wel rekening mee dat verlengen vanaf vier maanden voor de einddatum kan, maar een overstap pas vanaf 2 maanden voor de einddatum geregeld kan worden. Mocht je besluiten om over te stappen, zorg er dan voor dat je de dag na de einddatum van je contract hier kiest (of een datum daarna), anders wordt de aanvraag namelijk automatisch afgewezen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Cloes, welkom op het klantenforum.

Op dit moment is er nog geen korting als je mobiel èn thuis van T-Mobile hebt. (Yep, Vodafone was alweer zo ver, die adverteren er alweer mee.)

In dit topic wordt door één van de T-Mobile Moderators aangegeven dat er op dit moment nog niets over bekend is.

Houd er met het maken van je keuze wel rekening mee dat verlengen vanaf vier maanden voor de einddatum kan, maar een overstap pas vanaf 2 maanden voor de einddatum geregeld kan worden. Mocht je besluiten om over te stappen, zorg er dan voor dat je de dag na de einddatum van je contract hier kiest (of een datum daarna), anders wordt de aanvraag namelijk automatisch afgewezen.

Reageer