Beantwoord

Korting is niet verwerkt

• 24 februari 2018
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

Beste T-Mobile,
Onlangs heb ik een abonnement genomen op T-Mobile thuis. Ik ben al T-Mobile klant voor twee nummer die wij zakelijk gebruiken op hetzelfde adres. Tijdens de aanvraag werd mij hiervoor een korting beloofd. Er stond tijdens de activatie nergens dat dit geen zakelijk account zou mogen zijn. Er is geen contact met mij opgenomen na het aanvragen van mijn T-Mobile thuis abonnement om te laten weten dat deze aanbieding geen doorgang kon vinden.
Pas bij mijn eerste factuur bleek dat T-Mobile eenzijdig andere bedragen factureert dan eerder afgesproken. Ik heb mijn beslissing om naar T-Mobile thuis over te gaan gebaseerd op het ontvangen van de korting, gratis Fox eredivisie en het niet hoeven betalen van aansluitingskosten.
Aangezien u mij een aanbieding heeft gedaan welke ik geaccepteerd heb en u geen bezwaar heeft gemaakt tegen deze aanbieding is er sprake van een rechtsgeldige overeenkomst tegen de voorwaarden welke in de bevestigings-email staan benoemd. U kunt derhalve niet eenzijdig de bedragen en voorwaarden aanpassen. Ik verzoek u derhalve ook om:
1. De mobiel korting opnieuw in rekening te brengen
2. Fox eredivisie opnieuw te activeren
3. De korting voor Fox ere divisie opnieuw te activeren
4. De aansluitkostne te crediteren.

Graag heb ik dat u contact met mij opneemt om bovenstaand te bespreken en te bevestigen.
icon

Beste antwoord door Sterre 27 februari 2018, 13:58

Hi Ralfvk!

Wat leuk dat je ook T-Mobile Thuis hebt genomen! Ik begrijp dat het niet krijgen van de aanbieding onverwachts voor je kwam, ik geef je graag verheldering van de situatie. Alle zakelijke mobiele abonnementen zijn uitgesloten van de actie, de voorwaarden om de aanbiedingen te mogen ontvangen vind je op onze website of in de e-mail die je van ons op 29-01 hebt ontvangen. Ik zie dat mijn collega de kosten heeft vergoed die je hebt betaald voor FOX Sports Eredivisie. Deze vergoeding zal volgende maand verrekend worden met je rekening. Ik vind het erg jammer om jou te moeten vertellen dat je met je zakelijke abonnementen niet kan gebruikmaken van het Mobiel + Thuis voordeel, zeker omdat je een trouwe T-Mobile klant bent met verschillende abonnementen. Ik wil graag mijn best voor je doen om de activatiekosten te crediteren, ik heb hier alleen een hard hoofd in omdat de aanbieding namens de voorwaarden gaat, maar ik wil voor je strijden! Ik hou je graag op de hoogte.
Bekijk origineel

2 reacties

In aanvulling de teksten zoals deze op de website staan. Er staat duidelijk vernoemd dat een mobiel abonnement op hetzelfde adres voldoende is om de korting te krijgen
Reputatie 5
Badge +3
Hi Ralfvk!

Wat leuk dat je ook T-Mobile Thuis hebt genomen! Ik begrijp dat het niet krijgen van de aanbieding onverwachts voor je kwam, ik geef je graag verheldering van de situatie. Alle zakelijke mobiele abonnementen zijn uitgesloten van de actie, de voorwaarden om de aanbiedingen te mogen ontvangen vind je op onze website of in de e-mail die je van ons op 29-01 hebt ontvangen. Ik zie dat mijn collega de kosten heeft vergoed die je hebt betaald voor FOX Sports Eredivisie. Deze vergoeding zal volgende maand verrekend worden met je rekening. Ik vind het erg jammer om jou te moeten vertellen dat je met je zakelijke abonnementen niet kan gebruikmaken van het Mobiel + Thuis voordeel, zeker omdat je een trouwe T-Mobile klant bent met verschillende abonnementen. Ik wil graag mijn best voor je doen om de activatiekosten te crediteren, ik heb hier alleen een hard hoofd in omdat de aanbieding namens de voorwaarden gaat, maar ik wil voor je strijden! Ik hou je graag op de hoogte.

Reageer