Beantwoord

korting kwijt na foute brief T-mobile

• 4 juni 2019
  • 4 reacties
  • 224 Bekeken

ik heb een probleem. Jullie hebben me een mail gestuurd met het bericht dat mijn voordelen gingen vervallen. Daardoor de hele site van T-Mobile afgezocht en omdat het o.a. ging over voordeel mbt fox sport abonnement heb ik dat opgezegd om te zien wat er dan veranderde. Die opzegging is na enige tijd verwerkt en nu blijk ik m niet terug te kunnen zetten volgens zelfde instelling. Het was onbeperkt met zelfde korting als het abonnementsgeld van 7,50. Nu kan ik nog maar 1 maand korting krijgen. Nadat de wijziging was doorgevoerd kreeg ik nieuwe mail van T-Mobile: we hebben een foutje gemaakt. Uw voordeel vervalt helemaal niet. Ik wil graag mijn oorspronkelijke abonnement terug met het fox sport abonnement met de doorlopende korting. Kunt u dat voor me regelen?
icon

Beste antwoord door David 4 juni 2019, 16:26

Hoi @Gabyhome,

Goed om te zien dat TAVL in ieder geval al met je mee heeft gedacht. We zijn ons bewust van de problemen die spelen rondom Klantvoordeel en werken hier al hard aan! In dit topic vind je updates over de problemen en zoals aangegeven in het eerste bericht wordt dit opgelost.

Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot en indien gewenst kun je in het algemene topic nog reageren.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Goedemorgen @Gabyhome,

Dat is niet prettig. Begrijp ik goed dat je de oude combikorting had van Thuis en mobiel? Of gaat het om het nieuwe klantvoordeel? Het oude combivoordeel is uitgefaseerd, maar wellicht is er een andere oplossing.

Als je een mobiel T-Mobile abonnement hebt, dan kom je in aanmerking voor klantvoordeel. Dit is qua voordeel voor gratis TV pakket niet anders dan de vroegere combideal. Het grote verschil is dat je voorheen 3 kanalen FOX sports kreeg en nu een tegoed van 7,50e. Dit bedrag staat gelijk aan het abonnement met drie kanalen FOX sports. Mocht je klantvoordeel niet hebben aangemeld, dan kan dat alsnog. Hier lees je meer over klantvoordeel. Op die pagine kun je ook checken wat jouw voordelen zijn en lezen hoe je het activeert.

Wellicht helpt bovenstaande je om alsnog voordeel te krijgen. Terug naar de oude deal zal lastig zijn. Mocht je er niet uit komen, dan help ik je graag verder om te kijken hoe je er zo optimaal mogelijk uit komt. Misschien wel met een betere deal.
Ik ben bewust nooit overgestapt naar klantvoordeel omdat het klantnadeel is. Mijn drie mobiele abonnement en het tv thuis abonnement met de bij aansluiting afgesloten doorlopende voordelen leverden veel meer korting, dan klantvoordeel levert. Mijn man heeft wel een nieuw mobielabonnement en die hebben we aangemeld met tv thuis voor het klantvoordeel abonnement.

Nadat mijn man zijn mobiele abonnement had afgesloten, kreeg ik de brief van T-Mobile, waarin ze aangaven dat ik mijn korting kwijt ging raken, terwijl dat helemaal niet waar was. De brief was een 'foutje'. Als gevolg daarvan ben ik nu mijn korting kwijt. Dat vind ik belachelijk.
Ik had vanaf het afsluiten van het abonnement de 3 kanalen fox sports met een maandelijkse korting van 7,50. Dat wil ik nu gewoon terug. Niet een eenmalige korting van 7,50 om vervolgens maandelijks 7,50 te moeten betalen. Ik wil gewoon de situatie terug van voor de foute brief van T-Mobile: 3 kanalen fox sport met de doorlopende korting van 7,50.
Reputatie 7
Badge +5
Met klantvoordeel is het zeker niet een eenmalige korting, maar eveneens een doorlopende korting. Zolang de abonnementen lopen. Vandaar. In welk opzicht was het voor jou een nadeel? Probeer enkel met je mee te denken.

Ik kan zelf niet in abonnementen kijken, dus kan ik je daar niet mee helpen. Vandaar dat ik graag met je meedenk over een mogelijk alternatief. Doel is nog steeds om jou optimaal voordeel te bieden.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Gabyhome,

Goed om te zien dat TAVL in ieder geval al met je mee heeft gedacht. We zijn ons bewust van de problemen die spelen rondom Klantvoordeel en werken hier al hard aan! In dit topic vind je updates over de problemen en zoals aangegeven in het eerste bericht wordt dit opgelost.

Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot en indien gewenst kun je in het algemene topic nog reageren.