Beantwoord

Kosten abbonnement

• 4 september 2017
  • 3 reacties
  • 170 Bekeken

Ik ben na de overname van Vodafone thuis bij tmobile terecht gekomen.
Nu worden mijn email adressen aangepast en dassr ben ik niet blij mee.
Daarom even gaan shoppen op het net en ik viel bijna om door de aanbieding van tmobile.
Ik betaal nu 85 euro per maand als ik nu zou afsluiten betaal ik 73,25 per maand voor exact hetzelfde hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Sander 5 september 2017, 14:59

Hoi Oudshoorn,

Goede vraag! Voor al onze klanten geven we in het eerste jaar een welkom-korting van € 20,- per maand voor de eerste zes maanden. Die heb jij ook gehad toch? Als je buiten je jaarcontract komt, kun je maandelijks opzeggen. Wij willen dan natuurlijk dat je liever weer een jaar bijtekent. Om je daarvoor te belonen geven we opnieuw een korting weg. Deze zal vaak anders uitpakken dan die welkom-korting. Dit ligt ook een beetje aan het abonnement dat je hebt, maar korting krijg je! Je kunt alleen telefonisch verlengen. Dit kan via 0800-0092, optie 5. Ik hoop dat we je een mooie nieuwe aanbieding kunnen doen. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi Oudshoorn,

Goede vraag! Voor al onze klanten geven we in het eerste jaar een welkom-korting van € 20,- per maand voor de eerste zes maanden. Die heb jij ook gehad toch? Als je buiten je jaarcontract komt, kun je maandelijks opzeggen. Wij willen dan natuurlijk dat je liever weer een jaar bijtekent. Om je daarvoor te belonen geven we opnieuw een korting weg. Deze zal vaak anders uitpakken dan die welkom-korting. Dit ligt ook een beetje aan het abonnement dat je hebt, maar korting krijg je! Je kunt alleen telefonisch verlengen. Dit kan via 0800-0092, optie 5. Ik hoop dat we je een mooie nieuwe aanbieding kunnen doen. 🙂
Dus kort gezegd nieuwe klanten worden beloond en bestaande klanten niet?
Dit bevreemd mij zeer want door de overname van vodafonethhuis ben ik in zekere zin ook nog eens ongewild een nieuwe klant.
Als klap op de vuurpijl worden ook nog eens mijn emailadressen aangepast , voor mij een reden om de voortzetting van mijn abonnement te heroverwegen in combinatie met de kosten.
Vraag is of aan beide issues iets te doen is.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Oudshoorn,

Ik begrijp dat je de mooie aanbieding voor onze nieuwe klanten nog een keer wilt ontvangen. Deze heb je al in het eerste jaar ontvangen. Voor onze bestaande klanten hebben we andere aanbiedingen die meer ingaan op het soort abonnement dat je hebt. Ik zeg altijd dat je beter op basis van je ervaringen kunt beslissen dan een welkomstbonus. Ben je dus tevreden over de diensten, dan kies je voor een provider. Wij zijn natuurlijk blij als een klant verlengt en geven daarom een verlengkorting.

Bij de overname van Thuis door T-Mobile is jouw abonnement exact overgenomen. Hier is niets in veranderd. Het enige is dat je e-mailadres (waar de oude provider in verwerkt is) nu wordt aangepast. Dit hebben we in februari aangekondigd en wordt per half december doorgevoerd. Uiteraard blijven we wel een gratis e-mailadres aanbieden! Sterker nog, je kunt er vele aanmaken als je dat wilt.

Reageer