Beantwoord

Krijg geen mail mbt nieuw wachtwoord/inloggen

• 4 maart 2019
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik zie dat het forum vol staat met dezelfde problemen, dus heb ik alleen maar te kopieren en plakken. Nu moet ik binnen 3 dagen de gegeven van mijn oude netwerk door te geven ivm het automatisch overstappen, maar tijd begint nu toch echt te dringen.

Je kan nergens controleren wat de door jullie "bekende adressen" zijn. Je kan nooit controleren of het wel naar het goede emailadres gestuurd wordt. En ik maar spitten in mijn spamfolder e.d.

Het inloggen op de tmobile thuis website lukt niet met de gegevens die ik heb (probeer in te loggen met als username het @t-mobilethuis.nl adres).
Wanneer ik een nieuw wachtwoord aanvraag staat er dat er een mail naar alle bekende adressen is gestuurd maar er komt nergens iets binnen helaas.
Misschien wordt deze alleen naar het
t-mobilethuis.nl adres gestuurd maar daar kom ik dus (ook) niet in, deze wordt verder nooit gebruikt.

Wat is hier aan te doen?

Kan iemand van tmobile misschien het wachtwoord resetten?

Mvg,
Harry
icon

Beste antwoord door Brian 8 maart 2019, 12:34

HI @Harry81, allereerst alvast van harte welkom bij T-Mobile Thuis! We hebben inderdaad een periode wat problemen gehad met e-mails voor het inloggen die niet aankwamen maar dit is inmiddels verholpen! Zo te zien is het net na je post wél gelukt om een wachtwoord aan te maken, is het ook gelukt met inloggen?

Het aanvragen van de overstap bij je oude provider is niet gelukt omdat ze de gegevens niet hebben kunnen matchen. Vergeet dus vooral niet om deze nog op te zeggen! 😉 Om het je makkelijker te maken vind je op onze website een opzegformulier.

Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan gerust weten, ik zit voor je klaar!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
HI @Harry81, allereerst alvast van harte welkom bij T-Mobile Thuis! We hebben inderdaad een periode wat problemen gehad met e-mails voor het inloggen die niet aankwamen maar dit is inmiddels verholpen! Zo te zien is het net na je post wél gelukt om een wachtwoord aan te maken, is het ook gelukt met inloggen?

Het aanvragen van de overstap bij je oude provider is niet gelukt omdat ze de gegevens niet hebben kunnen matchen. Vergeet dus vooral niet om deze nog op te zeggen! 😉 Om het je makkelijker te maken vind je op onze website een opzegformulier.

Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan gerust weten, ik zit voor je klaar!

Reageer