Beantwoord

Kwaliteit van al m'n diensten wordt steeds slechter.

Ik ben nu ongeveer 3 maanden abonnee.
Ik heb het 750 mbit glas pakket.
Bij de installatie was er geen signaal, wat door reggefiber opgelost is.
Vlak daarna had ik maar iets meer als de helft van de snelheid.
Er is toen een monteur van guidion geweest, die heeft wat lopen rommelen, en een fritzbox versterker geplaatst.
Deze monteur vertrok toen met de mededeling dat hij een vervolgonderzoek zou laten uitvoeren om te zorgen dat ik bedraad mijn volledige snelheid zou halen.
Vlak daarna heb ik een uitgebreid onderzoek ingevuld, waarbij ik aangegeven heb dat ik niet tevreden ben over de diensten.
Ik ben nog teeds niet benaderd voor een vervolgafspraak, en ben ook nooit meer gebeld.
Een paar weken geleden lag m'n hele verbinding plat, en na eigen onderzoek (ben zelf glasvezel en storingsmonteur) kwam ik erachter dat de fritzbox repeater ip conflicten veroorzaakte.
Deze heb ik vervangen door een andere wifi versterker, waarmee ik m'n verbinding weer op gang kreeg.
Sinds een week of 2 ervaar ik steeds vaker blokjes, glitches, etc.

In het begin is mij al toegezegd dat ik de Huawei modem zou krijgen met een fatsoenlijke glasvezelaansluiting, in plaats van de losse, te klein opgerolde, patch kabel.
De monteur van guidion lachte me toen vierkant uit en zei dat ik maar tevreden moest zijn met wat ik had.

Ik ben al zeker 15 jaar mobiel abonnee, en ben daar tevreden over.

Ik heb de afgelopen 5 jaar 4 verschillende glasvezel providers gehad, en ik moet zeggen dat dit verreweg de slechtste is.

HETGEEN WAAR IK, EN ANDERE ABONNEES, ME HET MEEST AAN STOOR, IS DAT IK EEN EXTRA BETAALDE APP ZOALS VIDEOLAND MOET GEBRUIKEN OM RTL TERUG TE KIJKEN.

Ik stel dan ook voor dat jullie zsm contact met me opnemen om te zorgen dat alles naar wens opgelost wordt, zodat ik zonder ergernis kan genieten van jullie diensten, en dat ik ook krijg waar ik voor betaal.

Richard
icon

Beste antwoord door Cheyenne 11 februari 2019, 16:47

Hoi Rverschoor76, honderd - nee, duizendmaal sorry voor mijn late reactie. Jouw bericht is er vanwege een fout systeem tussendoor geglipt, vandaar dat je eerder niets van mij hebt vernomen. De situatie die je hier beschrijft is natuurlijk niet fijn. Het is wel al een poos geleden, dus ik hoop stiekem dat het ondertussen netjes is opgelost. Mocht je mijn hulp toch nog nodig hebben, laat het mij dan meteen weten. Ik sta voor al jouw vragen klaar! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Rverschoor76, honderd - nee, duizendmaal sorry voor mijn late reactie. Jouw bericht is er vanwege een fout systeem tussendoor geglipt, vandaar dat je eerder niets van mij hebt vernomen. De situatie die je hier beschrijft is natuurlijk niet fijn. Het is wel al een poos geleden, dus ik hoop stiekem dat het ondertussen netjes is opgelost. Mocht je mijn hulp toch nog nodig hebben, laat het mij dan meteen weten. Ik sta voor al jouw vragen klaar! 😄

Reageer