T-Mobile,
Op 23 juli 2020 heb ik een afschrijving van 120 euro gestorneerd en in dezelfde minuut 30 euro betaald die ik in feite moest betalen.
De boetekwestie van 90 euro gaat over een tv box die ik in mei 2020 niet terug gestuurd zou hebben.
Ik heb dat apparaat op tijd en naar behoren terug gestuurd en het bewijs van retournering zit al maanden in mijn dossier bij T-Mobile.
Op 28 juli (dus 36 dagen na de stornering) kreeg ik een email dat die 90 euro inderdaad onterecht is.
Inmiddels al vele malen gebeld maar klaarblijkelijk nog steeds niet recht gezet.
Gisteravond werd ik tot mijn verassing zelf door T-Mobile gebeld waarom die 90 euro nog steeds open staat. Hij vond uiteindelijk de hele kwestie in mijn dossier, en ik dacht ha eindelijk opgelost. Maar nee hoor, hij verzocht mij om vandaag 15 augustus nogmaals met de klantenservice te bellen om het boekhoudkundig recht te zetten.
En dus heb ik zojuist voor de zoveelste keer de klantenservice gebeld.
en wat blijkt, de klantenservice KAN helemaal niets recht zetten.
Nu hangt die boete mij dus nog steeds boven mijn hoofd en bovendien straks 15 euro voor aanmaningen etc en daarna word ik dan ook nog afgesloten ??????
Dat ga ik toch niet allemaal ook meemaken???????
Beste T-mobile, ga dit nu intern even recht zetten zodat ik van al deze ellende af ben.
MVG J. Vellema
Beste antwoord door Brian
Hi