Beantwoord

Later terugsturen van interactieve TV Box

• 29 januari 2019
  • 3 reacties
  • 418 Bekeken

• is een Top Poster
  • 6 reacties
Beste,

door privé omstandigheden is het niet gelukt om de tv box tijdig terug te sturen. Nu wilde ik het deze week versturen maar krijg nu een mail dat er kosten worden verrekend aankomende maand hiervoor.

Kan ik de tv box alsnog terugsturen? Om deze kosten te vermijden?

bedankt voor je reactie

met vr gr

brielle
icon

Beste antwoord door Piotr 31 januari 2019, 14:54

Hey @Btjuh,

Er kan altijd iets tussenkomen, dat begrijp ik maar al te goed. Je kunt gerust de TV Box alsnog naar ons retour sturen. Kun je een seintje geven wanneer je alles hebt verzonden? Dan zorgen we ervoor dat alles netjes wordt afgehandeld. En vergeet niet om het verzendbewijsje te bewaren. 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Hey @Btjuh,

Er kan altijd iets tussenkomen, dat begrijp ik maar al te goed. Je kunt gerust de TV Box alsnog naar ons retour sturen. Kun je een seintje geven wanneer je alles hebt verzonden? Dan zorgen we ervoor dat alles netjes wordt afgehandeld. En vergeet niet om het verzendbewijsje te bewaren. 😉
Beste Piotr,

Super bedankt voor het begrip!
vandaag verstuurd naar jullie. Dien ik nog het verzendbewijsje naar jullie toe te sturen?

groeten!
Reputatie 7
Badge +8
Hi @Btjuh, bedankt voor je bericht. Je hoeft het verzendbewijs niet naar ons toe te sturen maar ik zou hem nog wel even bewaren. Op dit moment is de retour nog niet verwerkt maar ik verwacht dat dit morgen alsnog gebeurt!

Reageer