Leugens en bedrog

  • 18 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 198 Bekeken

Wie hier heeft nog meer last van leugens en bedrog door onbeschoft personeel van t-mobile. Zij kunnen of willen niets goed organiseren dat ter behoefte van de klant is die goed moet betalen Ze hebben er nogal plezier in om zo met mensen om te gaan en zich als kleine kleuters verschuilen achter hun fake identiteit hier. Wie ervaart deze klanten service van t-mobile zeer ontevreden??????

En let maar eens op deze namaak personen zullen ook dit topic weer sluiten omdat ze de waarheid niet aan kunnen als dat gebeurt kunt u vanaf maandag de klachten neerleggen bij fakepersoneeltmobile op instagram. 


This topic has been closed for comments

3 reacties

Denk je dat dit je zaak gaat helpen, overal je gal spuwen zal aan jou kant het wat verlichten maar aan de TM kant zal men denken, doe geen stap meer harder.

 

En zo Fake zijn de namen niet die ze hier gebruiken, ken er namelijk een paar persoonlijk en die namen stonden gewoon op hun ID pasje met een achternaam er achter.

Wil je een goede WiFi verbinding thuis zodat het AMC je in de gaten kan houden zou ik eens kijken naar geschikte routers en die brakke zooi van TM er helemaal uitgooien, is wel duidelijk dat die niet goed samenwerkt met de spullen van het AMC om jou in de gaten te houden.

 

Maar je hebt zeker gelijk hoor, ze vieren dagelijks feest als jou verbinding weer een problemen vertoond, met champagne en confetti, als ze dat gedaan hebben zijn ze weer een poosje druk om de rotzooi op te ruimen en hebben ze geen tijd om jou verbinding te optimaliseren.

 

Met andere woorden @Biggyboy , grow up, wees een vent en pak de zaken nu eens anders aan, en die dreigementen van advocaten, het AMC die een claim neerlegt en het spelen met jou leven zullen niet werken, tenminste niet op de manier die jij denkt dat het gaat werken, claimen kun je vergeten doordat de storing minimaal 12 uur moet duren op de vaste verbinding, WIFI is een extra service waar geen garantie op word gegeven, en in de voorwaarden zijn schade claims allang ingedekt voor bedrijfsmatig gebruik, zoals het AMC zou kunnen beweren.

Reputatie 7
Badge +20

Lees hier @Biggyboy  Je doet je naam echt eer aan ‘Jongetje’  Je mag dan wel ziek zijn wat ik heel vervelend voor je vind maar dat geeft je nog niet het recht om je als een kleuter te gedragen.

TM heeft gister met spoed er alles aan gedaan om je te helpen maar dat negeer je liever blijkbaar. 
Lees de Huisregels nog een keer door en hou je er aan.

 

Amen ​​​​​@Doornekamp33 

Fijne zondag samen. 

Reputatie 7
Badge +7

Zoals @Cal@CrisTien@Doornekamp33 en een aantal anderen inmiddels in alle topics waar je gereageerd hebt, hebben aangegeven, voegt het weinig toe om continu je beklag te blijven doen. We doen er oprecht alles aan om je te helpen en dat is ook precies waar deze Community voor bedoeld is. 

Dat jouw situatie verschrikkelijk is, staat buiten kijf en we zouden niets liever willen dan het voor jou zo optimaal mogelijk maken. Omdat het echter een lastig te vinden oorzaak betreft die ervoor zorgt dat de apparatuur op Wifi hapert, heeft het vinden van een oplossing veel tijd nodig. 

Wij zullen ons nooit schuilen achter onze namen, dat is ook helemaal niet de bedoeling bij een Webcare-afdeling die vanuit de waarden van een Klantenservice opereert. Op deze pagina kun je de gezichten achter de berichten zien, zo weet je ook gelijk wie wij zijn: Maak kennis met het Webcareteam van T-Mobile.

Voor een laatste keer: we snappen hoe frustrerend en ongerieflijk het is dat jouw Wifi nog steeds niet op het gewenste niveau gebracht is, maar geef ons alsjeblieft wel de kans het op te lossen. Je spreekt in je eigen topic over het woord “respect”, ik wil je vragen om dat ook naar ons toe te uite. We zijn allemaal verschillende keren voor je in de bres gesprongen, hebben jouw situatie meermaals met voorrang behandeld omdat het een delicate kwestie betreft en zijn je tegemoet gekomen door bijvoorbeeld Ziggo Sport Totaal gratis aan te bieden tot met het einde van het jaar. 

Ik wens je oprecht veel kracht toe en hoop dat we er samen uitkomen, maar probeer je alsjeblieft aan de huisregels te houden. Alvast bedankt voor je begrip!