Beantwoord

Maandbedragen onjuist weergegeven op website

• 19 februari 2017
  • 4 reacties
  • 187 Bekeken

Reputatie 1
Als ik op mijn Android tablet ga kijken wat in mijn situatie de maandbedragen zouden zijn voor T-Mobile Thuis dan komt dat niet goed over. Zie de screenshot. Misschien een instelling aanpassen op mijn tablet of bij T-Mobile?

icon

Beste antwoord door RP-Mobiel 19 februari 2017, 18:46

Dag Issam,

Nu, met dezelfde browser en zonder de cookies te verwijderen, ziet de webpagina er anders uit. Geen idee wat er gebeurt.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi RP-Mobiel,

Heel vreemd! Dat hoort er inderdaad niet te staan. Goed dat je dit dus bij ons navraagt!

Heb je hier ook last van als je onze site via een andere internet browser bezoekt op je tablet? Zou je in je huidige browser de cookies willen verwijderen en het opnieuw willen proberen? Ik heb het hier net geprobeerd op een Samsung tablet, maar hier krijg ik de prijzen wel correct te zien.

Ervaar je op andere plekken op onze website ook problemen of is dit de enige incorrecte weergave?

Ik ben erg benieuwd naar je reactie!
Reputatie 1
Dag Issam,

Nu, met dezelfde browser en zonder de cookies te verwijderen, ziet de webpagina er anders uit. Geen idee wat er gebeurt.

Reputatie 1
O ja, het maandbedrag van de eerste screenshot is wel erg aantrekkelijk voor 50Mb en televisie. Volgens mij moeten we dat maar zo houden 😉
Reputatie 6
Badge +17
Hoi RP-Mobiel,

Wat gek dat het nu zonder aanpassingen aan jouw kant er toch anders uitziet! Blijkbaar was onze website even in de war, sorry daarvoor! Dat bedrag zou inderdaad wel erg aantrekkelijk zijn 😉 Maar zo te zien had je nog niet gekozen voor een upgrade van je internetsnelheid. Leuk in ieder geval dat je helemaal Magenta wilt worden!

Laat je het weten als je nog vragen hebt? Ik help je graag!

Reageer