Beantwoord

Machtigen contactpersoon voor abonnement

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Goede avond.

Ik woon samen met mijn vriendin en ik zou haar graag volledig willen machtigen zodat zij ook kan schakelen en eventuele wijzigingen door kan voeren. Kunnen jullie mij helpen?

Met vriendelijke groet,
Jakob
icon

Beste antwoord door Brian 13 februari 2019, 13:09

Hi @Jcup4, excuses voor de late reactie! Wat @Jeffrey87 zegt klopt deels 🙂 Normaal gesproken mogen we alleen informatie delen met de contractant en is deze persoon de enige die wijzigingen door kan voeren. Op verzoek van de contractant kunnen we daarnaast ook een contactpersoon toevoegen die gemachtigd is. Ik kan dit dus zeker voor je in orde maken! Stuur mij hiervoor even een privébericht met jouw volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer samen met de naam en geboortedatum van je vriendin, dan voeg ik haar toe als contactpersoon!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hi @Jcup4, excuses voor de late reactie! Wat @Jeffrey87 zegt klopt deels 🙂 Normaal gesproken mogen we alleen informatie delen met de contractant en is deze persoon de enige die wijzigingen door kan voeren. Op verzoek van de contractant kunnen we daarnaast ook een contactpersoon toevoegen die gemachtigd is. Ik kan dit dus zeker voor je in orde maken! Stuur mij hiervoor even een privébericht met jouw volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer samen met de naam en geboortedatum van je vriendin, dan voeg ik haar toe als contactpersoon!
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Jakob,

Ik ga er van uit dat je hier doelt op het wijzigen van bepaalde pakketten binnen het T-Mobile Thuis abonnement?

Je kunt in dit geval namelijk je vriendin ook gewoon in laten loggen met de inloggegevens van jouw T-Mobile Thuis abonnement, op deze manier kan ook zij gewoon wijzigingen doorvoeren aan het abonnement. Dit is dan wel iets dat jullie zelf onderling moeten regelen.

Voor telefonisch contact met de klantenservice kun je jouw vriendin helaas niet machtigen in verband met privacywetgeving. Alleen de contractant kan contact opnemen met de klantenservice voor het laten doorvoeren van contractuele aanpassingen.

Groet,

Jeffrey

Reageer