Magere kortingen en weinig extra's bij Mobiel + Thuis Voordeel

• 10 december 2017
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik vind in vergelijking met KPN Compleet en de deal bij VodafoneZiggo, dat mijn combinatie van een T-Mobile Go Unlimited NL & EU 10GB en T-Mobile Thuis me bijna geen enkel voordeel opleveren. Kan ik niet kiezen voor een ander GRATIS tv-pakket (voetbal houd ik niet van), GRATIS NETFLIX ( https://www.telekom.com/en/media/media-information/archive/netflix-and-deutsche-telekom-strike-international-partnership-509200 ) OF MEER KORTING? Ik vind het allemaal erg mager... Zeker in vergelijking tot de NL-concurrentie. En ook het MagentaEINS aanbod bij Deutsche Telekom kan voor sommige NL-klanten beter zijn. Bijvoorbeeld als je kinderen hebt. Ik vind dat jullie meer moeten aanbieden voor jullie UNIEKE klanten. En een miljardenbedrijf zoals Deutsche Telekom / Claudia heeft echt wel "wat geld in kas" voor het behouden bestaande klanten....

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hoi Telekom,

Goede punten. Ik zie dat je deze ook in ons topic Mobiel + Thuis Voordeel: extra keuze hebt geplaatst. Daar komt jouw input beter tot zijn recht dan in een apart topic. Ik sluit dit topic dan ook, aangezien dubbele posts het forum onoverzichtelijk maken.