Magere kortingen en weinig extra's bij Mobiel + Thuis Voordeel
A
Ik vind in vergelijking met KPN Compleet en de deal bij VodafoneZiggo, dat mijn combinatie van een T-Mobile Go Unlimited NL & EU 10GB en T-Mobile Thuis me bijna geen enkel voordeel opleveren. Kan ik niet kiezen voor een ander GRATIS tv-pakket (voetbal houd ik niet van), GRATIS NETFLIX ( https://www.telekom.com/en/media/media-information/archive/netflix-and-deutsche-telekom-strike-international-partnership-509200 ) OF MEER KORTING? Ik vind het allemaal erg mager... Zeker in vergelijking tot de NL-concurrentie. En ook het MagentaEINS aanbod bij Deutsche Telekom kan voor sommige NL-klanten beter zijn. Bijvoorbeeld als je kinderen hebt. Ik vind dat jullie meer moeten aanbieden voor jullie UNIEKE klanten. En een miljardenbedrijf zoals Deutsche Telekom / Claudia heeft echt wel "wat geld in kas" voor het behouden bestaande klanten....
This topic has been closed for comments
Hoi Telekom,
Goede punten. Ik zie dat je deze ook in ons topic Mobiel + Thuis Voordeel: extra keuze hebt geplaatst. Daar komt jouw input beter tot zijn recht dan in een apart topic. Ik sluit dit topic dan ook, aangezien dubbele posts het forum onoverzichtelijk maken.
Goede punten. Ik zie dat je deze ook in ons topic Mobiel + Thuis Voordeel: extra keuze hebt geplaatst. Daar komt jouw input beter tot zijn recht dan in een apart topic. Ik sluit dit topic dan ook, aangezien dubbele posts het forum onoverzichtelijk maken.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.