Beantwoord

mail blokkade code550 5.4.1

• 22 mei 2020
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Bij mailen vanaf device krijg ik steeds de volgende foutmeding:

De reactie van de externe server was:

550 5.4.1 Recipient address rejected: Access denied. AS(201806281) [HE1EUR01FT064.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com]

iemand enig idee hoe dit op te lossen? 

Kan ook niet naar mezelf mailen via Gmail. 

m.v.g.

Wim en Esther 

icon

Beste antwoord door Jason 25 mei 2020, 13:29

Hoi @Wim en Esther, goed dat je het aankaart en welkom op de Community! 😉 Aan de foutmelding te zien, lijkt er wat mis te gaan bij de uitgaande e-mail server of in de configuratie instellingen, daar gaan we gelijk wat aan doen! Ik start met wat standaard vragen zodat we kunnen uitsluiten waar het niet aan ligt.

Welke Outlook versie gebruik je? Is dat toevallig Outlook 2019? Welke popserver gebruik je? Wij hanteren namelijk pop3. Wat gebeurt er wanneer je niet via Outlook, maar via webmail inlogt en een e-mail probeert te versturen? 

Om het nog wat makkelijker en overzichtelijker te maken, kun je de handleiding op onze website vinden: T-Mobile e-mail instellen. Kom je er toch niet uit, geen zorgen. Geef een seintje, dan schiet ik met zoveel mogelijk hulptroepen te hulp! 💪😎

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Wim en Esther 

Gaat het om een @Outlook.com email of @t-mobilethuis.nl email?

Dit is een tool waarmee je kunt achterhalen wat er mis is met je domeinnaam.

https://support.google.com/a/community?hl=en

Op de Google support community vond ik een aantal topics met hetzelfde probleem, je zou daar kunnen zoeken en eventueel zelf een topic starten.

Het gaat om een @t-mobilethuis.nl email.  Verstuurd vanaf b.v. eigen wifi netwerk ..

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Wim en Esther, goed dat je het aankaart en welkom op de Community! 😉 Aan de foutmelding te zien, lijkt er wat mis te gaan bij de uitgaande e-mail server of in de configuratie instellingen, daar gaan we gelijk wat aan doen! Ik start met wat standaard vragen zodat we kunnen uitsluiten waar het niet aan ligt.

Welke Outlook versie gebruik je? Is dat toevallig Outlook 2019? Welke popserver gebruik je? Wij hanteren namelijk pop3. Wat gebeurt er wanneer je niet via Outlook, maar via webmail inlogt en een e-mail probeert te versturen? 

Om het nog wat makkelijker en overzichtelijker te maken, kun je de handleiding op onze website vinden: T-Mobile e-mail instellen. Kom je er toch niet uit, geen zorgen. Geef een seintje, dan schiet ik met zoveel mogelijk hulptroepen te hulp! 💪😎

Reageer