Beantwoord

Mail logt niet in

• 14 januari 2020
  • 8 reacties
  • 173 Bekeken

Hi!

Sinds gisteren is bij ons de T-Mobile geïnstalleerd. 

Nu vind ik het erg raar dat er bij onze status van de bestelling staat dat de bestelling onderweg is, en dat we vanaf 13 januari 2020 van T-Mobile thuis kunnen genieten, vooral omdat dit dus al in het verleden ligt.

Dat terzijde. Ik kan niet inloggen op mijn webmail. Hij geeft geen foutmelding, en heb het wachtwoord al proberen veranderen.

Ik heb de gehele dag gespeurd naar oplossingen, maar niks helpt. Wie kan mij hiermee helpen?

Groetjes Kim

icon

Beste antwoord door Jason 16 januari 2020, 14:46

Hoi @Fcv1994.nl,

Gaaf dat alles werkende is, nu nog ervoor zorgen dat jouw installatiepakket dan ook in het systeem als zijnde bezorgd staat! Ik heb het gelijk neergelegd bij onze expert en hij gaat jouw aansluiting “completeren” waardoor alles straks geactiveerd zou moeten zijn. Dat geldt ook voor de @t-mobilethuis.nl e-mail. :wink:

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Fcv1994.nl 

Heb je al een werkende DSL of glasvezel verbinding? Het systeem loopt soms een beetje achter. Je zou het misschien even af kunnen wachten of anders kun je morgen ochtend even bellen met de klantenservice.

De mail kun je gebruiken zodra er ook op T-mobile staat dat je verbinding actief is.

De moderators reageren meestal binnen de 24/48 uur.

Hi!

bedankt voor je snelle bericht terug!

alles werkt al, behalve de mail. Maar dan wacht ik dat even af! Thanks voor de informatie.

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Fcv1994.nl, is het inmiddels gelukt? Het kan inderdaad soms even een dag duren tot My Thuis helemaal up-to-date is. :slight_smile: Mocht je hierna nog steeds niet in je webmail kunnen laat het mij dan even weten, dan kijk ik graag met je mee!

Beste Brian,

De mail logt nog niet in. Wat ik gek vind is dat er nog steeds staat dat de bestelling onderweg is. 

Kan dit meer dan 48 uur duren?

Groetjes Kim 

Reputatie 7
Badge +13

@Fcv1994.nl 

Langer dan 48 uur zou dat niet moeten duren, wacht even op een Moderator die kan kijken wat er aan de hand is. Bellen kan ook.

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Fcv1994.nl,

Gaaf dat alles werkende is, nu nog ervoor zorgen dat jouw installatiepakket dan ook in het systeem als zijnde bezorgd staat! Ik heb het gelijk neergelegd bij onze expert en hij gaat jouw aansluiting “completeren” waardoor alles straks geactiveerd zou moeten zijn. Dat geldt ook voor de @t-mobilethuis.nl e-mail. :wink:

Hi Jason!

Heel fijn! Dankjewel 

Reputatie 5
Badge +4

Geen enkel probleem, heel graag gedaan! 

Reageer