Beantwoord

Mail meldt dat het geen verbinding kan maken met de e-mailaccount

• 20 januari 2018
  • 18 reacties
  • 301 Bekeken

Apple Mail meldt dat het geen verbinding kan maken met de e-mailaccount en vraagt mij herhaaldelijk om het wachtwoord in te voeren.
Al vaker met dit probleem te maken helaas.
icon

Beste antwoord door HereIsTom 20 januari 2018, 13:45

Het hele account verwijderen en opnieuw instellen;

https://thuisservice.t-mobile.nl/thuis-assets/downloads/handleidingen/email-instellen--apple-mail.pdf
Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoe, wie wat en waar?
Dit dus!
Reputatie 4
Badge +3
Het hele account verwijderen en opnieuw instellen;

https://thuisservice.t-mobile.nl/thuis-assets/downloads/handleidingen/email-instellen--apple-mail.pdf
We gaan het opnieuw proberen, maar dat heb ik al eens gedaan en nu is t probleem er weer.
Bij invullen wachtwoord (is dit hetzelfde als bij inloggen op t-mobilethuis website?) krijg ik dit:
Ik kan trouwens ook niet inloggen op mijn webmail. Het wachtwoord wordt niet herkent. Inloggen bij mijn T-Mobilethuis lukt wel.
Reputatie 4
Badge +3
Nee wachtwoord is niet hetzelfde!
Het is inmiddels opgelost.
Reputatie 4
Badge +3
Het is inmiddels opgelost.

Misschien handig voor anderen om te vertellen hoe je het hebt opgelost?
Het T-Mobile e-mail adres stond er maar ergens op de achtergrond alsnog het oude Vodafone adres, dat dus o.a. veranderd. Vraag mij niet stap voor stap uitleg ben al blij dat t opeens wel weer werkte.
Ik heb hier ook last van en ben nu een paar maand verder en nog werkt het niet. Wie kan mij helpen?? Ik heb al een paar keer met t-mobile gechat en een keer gebeld en nog steeds werkt het niet. Op mobiel wel maar op mijn macbook niet.:(
Reputatie 4
Badge +3
Precies doen zoals ik hierboven al heb aan gegeven!
Reputatie 6
Badge +7
Hi JD79, Apple producten kunnen vrij kieskeurig zijn met de e-mailinstellingen! Als het op je mobiel wel werkt dan moet het met de instellingen op je Macbook te maken hebben. Wat je het beste kan doen is alle instellingen verwijderen en dan handmatig alles overnemen van de instellingen op je mobiel. Mocht het niet lukken dan zou je eventueel screenshots kunnen plaatsen van je huidige instellingen, dan kijk ik graag met je mee!

Ik heb dit allemaal geprobeerd. Maar krijg nog steeds een fout melding. Zie foto

Ik heb dit allemaal geprobeerd. Maar krijg nog steeds een fout melding. Zie foto

Ooh ja en heb mijn oude account allemaal verwijderd. 😞
Reputatie 6
Badge +7
Hi JD79, is het gelukt met de tips van Tom en de handleiding op onze website? Als je deze instructies stap-voor-stap volgt dan zou het moeten lukken! Zo te zien aan de screenshots heb je inkomende en uitgaande e-mail server niet ingevuld. Deze vind je in de handleiding. Ik hoor graag of het gelukt is!
Hi JD79, is het gelukt met de tips van Tom en de handleiding op onze website? Als je deze instructies stap-voor-stap volgt dan zou het moeten lukken! Zo te zien aan de screenshots heb je inkomende en uitgaande e-mail server niet ingevuld. Deze vind je in de handleiding. Ik hoor graag of het gelukt is!

Hallo Allen,

Sorry voor het late reactie, maar tot op heden is het nog niet gelukt. Nou ik heb van alles geprobeerd. En snap ook wel wat er staat. Maar jullie antwoordt op ik heb ook al een keer met t-mobile gebeld. En toen deed mijn mobiel het wel maar op de mac niet.

Maar zoals er ook steeds word getypt, dat ik iets fout heb getypt. Je moet mail en wachtwoord invullen en dan op log in drukken en dan pas krijg ik die fout melding en ook de wachtwoorden geprobeerd. Maar krijg het nog steeds niet voor elkaar. En baal er erg van. Zelfs niet met het volgen van de t-mobile handleiding.

Groet, JD
Reputatie 6
Badge +7
Hi JD, ik kan mij voorstellen dat dit frustrerend is! Is het anders een idee dat ik telefonisch contact met je opneem zodat we het samen even stap-voor-stap door kunnen lopen? Hopelijk lukt het dan wel! Ik kan morgen voor 12:00 uur of komende donderdag na 14:30 zodat we er even rustig de tijd voor kunnen nemen. Laat het mij even weten (mag ook via privébericht)!

Reageer