Beantwoord

mail over apparatuur onderweg

• 16 april 2021
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Beste tmobile,

Ik heb gisteren een mailtje ontvangen met de tekst. Je vervangende apparatuur is onderweg.

Ik heb daarover geen eerdere mail gehad. Ik weet dus ook niet wat er vervangen gaat worden. 

In het mailtje stond verder geen track en tracé dus ik weet ook niet wanneer het bezorgt word.

Ik hoop van jullie te horen tmobile

Gr.kim

icon

Beste antwoord door Sandy-TMT 17 april 2021, 14:02

Hi Kim, 

Ik heb het direct voor je nagekeken en ik zie dat er eerder contact is geweest telefonisch in verband met wat tijd en datum instellingen op jouw modem. Dit is toen doorgezet naar onze Technische dienst en zij hebben besloten om een ander merk modem jouw kant op te sturen! Mijn excuses dat je hier nog geen bericht van had ontvangen! 

Ik heb net ook direct geregeld dat er een monteur jouw kant op gestuurd wordt om het nieuwe modem aan te sluiten! Binnen 30 minuten ontvang jij per SMS een link en dan kan er een afspraak ingepland worden!

Bekijk origineel

1 reactie

Hi Kim, 

Ik heb het direct voor je nagekeken en ik zie dat er eerder contact is geweest telefonisch in verband met wat tijd en datum instellingen op jouw modem. Dit is toen doorgezet naar onze Technische dienst en zij hebben besloten om een ander merk modem jouw kant op te sturen! Mijn excuses dat je hier nog geen bericht van had ontvangen! 

Ik heb net ook direct geregeld dat er een monteur jouw kant op gestuurd wordt om het nieuwe modem aan te sluiten! Binnen 30 minuten ontvang jij per SMS een link en dan kan er een afspraak ingepland worden!

Reageer