Beantwoord

mail tmobilethuis

  • 3 februari 2021
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Ik kan sinds gisteren geen email meer ontvangen op mijn mobiele telefoon ik krijg onderstaande melding:

 

Als ik dan via internet mijn email checken krijg ik onderstaande melding:

 

Ook de volgende foutmelding krijg ik te zien als ik druk op Certificaat bekijken:

 

Ik heb geen idee wat ik eraan kan doen ? Dit is ook ineens gebeurd. Ik kan alleen nog mijn mail checken via de laptop.

Ik weet dus ook niet of het aan mijn iPhone XR software 14.4 of aan de instellingen van t-mobile ligt ?

icon

Beste antwoord door Brian 3 februari 2021, 16:01

Hi all, we hebben zojuist een centraal topic aangemaakt rond de problemen met het verzenden en versturen van e-mail. We houden jullie in dit topic op de hoogte. Bedankt voor de meldingen en de aanvullende informatie die jullie al gedeeld hebben!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

Hi all, we hebben zojuist een centraal topic aangemaakt rond de problemen met het verzenden en versturen van e-mail. We houden jullie in dit topic op de hoogte. Bedankt voor de meldingen en de aanvullende informatie die jullie al gedeeld hebben!