Beantwoord

mailen naar hotmail.com adres lukt niet

• 17 februari 2020
  • 11 reacties
  • 444 Bekeken

ik het t-mobilethuis glasnet

sinds ik dat heb kan ik niemand met een hotmail.com adres mailen.

alle andere adressen wel. Alle instelling bij de uitgaande mail geprobeerd.

Iemand een idee waar dat aan kan liggen??

icon

Beste antwoord door Brian 27 februari 2020, 11:00

Hi @roestslc, we hebben aan onze kant niets kunnen vinden maar ik heb nog even verder gezocht en op de pagina's van Microsoft zelf kom ik het volgende tegen: Hier meer over de error message (550) en hier een topic op de Microsoft forums. Er staat alleen geen concrete oplossing bij genoemd. Als het e-mailadres van de ontvanger klopt dan lijkt het zich uiteindelijk in veel gevallen vanzelf op te lossen. Ik zou het graag voor je verhelpen maar in dit geval kunnen wij dit niet zelf aan onze kant doen.

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hi @roestslc, hmm dat is vreemd. Heb je meerdere hotmail adressen geprobeerd? Ontvang je nog een melding terug over waarom de e-mail niet aankomt? En gebeurt het met meerdere apparaten of 1 specifiek apparaat (bijv je telefoon)? Je vindt alle e-mail instellingen hier

Brian,

inderdaad naar alle hotmail adressen die ik verstuur. Instelling zoals jij ze geeft heb ik al geprobeerd

komt terug soms na 2 of 3 dagen van de glasoperator.

Reputatie 7
Badge +17

Heb je het ook geprobeerd met een ander emailadres en daarmee naar hotmail testen, bij @t-mobilethuis.nl zou je eens een andere profiel aan kunnen maken.

Brian

This is the mail system at host smtp03.glasoperator.nl.

I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message.

The mail system

<marianne962@hotmail.com>: host
    hotmail-com.olc.protection.outlook.com[104.47.58.161] said: 550 5.5.0
    Requested action not taken: mailbox unavailable. (in reply to RCPT TO
    command)
Dit krijg ik steeds als ik naar dit en andere hotmail.com adressen mail

waar kan dat aan liggen?

Reputatie 7
Badge +17

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message.

Bovenstaande zou je kunnen doen.

Reputatie 7
Badge +7

Hi @roestslc, bedankt voor de informatie! Waar het aan kan liggen is een goede vraag, we hebben ook een andere melding binnen gekregen maar deze klant krijgt wel een andere “bounce melding” te zien. Tot nu toe zijn dit wel de enige 2 gevallen dus het kan toeval zijn maar we gaan het verder onderzoeken. Zodra ik meer weet laat ik het je weten! Ik verwacht eind volgende week. 

Reputatie 7
Badge +7

Hi @roestslc, we hebben aan onze kant niets kunnen vinden maar ik heb nog even verder gezocht en op de pagina's van Microsoft zelf kom ik het volgende tegen: Hier meer over de error message (550) en hier een topic op de Microsoft forums. Er staat alleen geen concrete oplossing bij genoemd. Als het e-mailadres van de ontvanger klopt dan lijkt het zich uiteindelijk in veel gevallen vanzelf op te lossen. Ik zou het graag voor je verhelpen maar in dit geval kunnen wij dit niet zelf aan onze kant doen.

Goedenavond, ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem, kan niet meer mailen naar hotmail adressen. Ik.heb geen glasvezel. Ik krijg dezelfde melding. Wat kan er aan de hand zijn? Hebben jullie hier al meer duidelijkheid over?

Groeten, Jet

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @mlokin1, ik heb je een antwoord gegeven in je eigen topic: Maximaal aantal geaddresseerden

Kom je er hiermee uit? Laat me weten in dat topic wat ik voor je kan doen, dan schiet ik zo snel mogelijk weer te hulp! 😄

Hoi Jason, 

Dit was een ander probleem… Ik wilde een gewoon mailtje naar mijn eigen hotmail-adres doorsturen, maar ik kreeg dus steeds de foutmelding die ook hieronder stond. Na een paar pogingen is het bericht wel aangekomen, dus voor nu is het opgelost, maar het blijft wel vreemd…

Groet, Jet

Reputatie 7
Badge +7

Aah fantastisch! 😁 Gelukkig is het bericht nu wel aangekomen. Het kan tijdelijke overbelasting van de uitgaande server zijn geweest. Werk je toevallig met een VPN thuis?

Reageer