Beantwoord

MB gebruik TV App

• 27 juli 2018
  • 3 reacties
  • 476 Bekeken

Afgelopen week op vakantie gegaan. Helaas op een plek met slechte Wi-Fi maar gelukkig wel bereik via het T Mobile netwerk.

Daarom dus in staat om de Tour te kijken en mijn kinderen smorgens even TV t e laten kijken als ze weer eens veel te vroeg wakker zijn.

Wat schetst mijn verbazing... bijna mijn complete bundel van 20GB is er in een paar dagen doorheen. Ik betaal toch gewoon voor TMobile Thuis dus waarom betaal ik nu dubbel?

Ik moet nog 2 weken en op deze manier gaat het aardig in de kosten lopen. Inmiddels ben ik al jarenlang klant maar deze situatie vind ik zeer onwenselijk. Is er een oplossing?

Met vriendelijke groet,
Ben Jansen.
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 27 juli 2018, 11:15

Hallo Ben Jansen,

Ik hoop dat je een goede vakantie hebt!
Het klopt het gebruik van de TV Anywhere App is helemaal gratis!
Echter gebruikt TV Anywhere App wel veel data. Mocht je dus gebruikmaken van een netwerk waarbij je moet betalen per MB (dit was vroeger ook van toepassing op thuis aansluitingen) dan gaat dit vanzelfsprekend van de bundel af. Ik ben bang dat de enige oplossing is een plekje te zoeken waar de wifi dekking wel goed is. Misschien op het terras bij het zwembad ?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag @Ben Jansen

Ik geef graag uitleg over de app TV Anywhere. De aanschaf van de app is gratis voor klanten die TV bij ons afnemen. Het verbruik van data valt hier buiten. Bij de eerste opstart van de app wordt dit aangegeven als je op de mobiele verbinding zit in plaats van de Wifi. Bij instellingen kun je dit ook uitzetten. Je kunt dan alleen streamen via Wifi.

Ik denk graag even mee. Je kunt de kwaliteit naar beneden schroeven bij instellingen. Zo verbruik je minder data. Ook kun je op je mobiel Unlimited aanvragen voor een korte periode. Ik hoop dat je met deze tips weer zorgeloos ochtendcartoons kunt streamen!

Fijne vakantie nog!
Dag Hidden,
Ik begrijp je verhaal, volkomen duidelijk. Zo ver was ik zelf ook al.
Wat ik raar vindt is het feit dat je als mobiele en tv klant van Tmobile dus dubbel moet betalen voor een "gratis" dienst. Als deze dienst daadwerkelijk gratis zou zijn, dan gaat dit toch ook niet van mijn bundel af? Helemaal als je ook nog eens een mobiel abonnement hebt bij T Mobile.

Groeten en dank voor je reactie.
Reputatie 7
Badge +10
Hallo Ben Jansen,

Ik hoop dat je een goede vakantie hebt!
Het klopt het gebruik van de TV Anywhere App is helemaal gratis!
Echter gebruikt TV Anywhere App wel veel data. Mocht je dus gebruikmaken van een netwerk waarbij je moet betalen per MB (dit was vroeger ook van toepassing op thuis aansluitingen) dan gaat dit vanzelfsprekend van de bundel af. Ik ben bang dat de enige oplossing is een plekje te zoeken waar de wifi dekking wel goed is. Misschien op het terras bij het zwembad ?

Reageer