Daarom dus in staat om de Tour te kijken en mijn kinderen smorgens even TV t e laten kijken als ze weer eens veel te vroeg wakker zijn.
Wat schetst mijn verbazing... bijna mijn complete bundel van 20GB is er in een paar dagen doorheen. Ik betaal toch gewoon voor TMobile Thuis dus waarom betaal ik nu dubbel?
Ik moet nog 2 weken en op deze manier gaat het aardig in de kosten lopen. Inmiddels ben ik al jarenlang klant maar deze situatie vind ik zeer onwenselijk. Is er een oplossing?
Met vriendelijke groet,
Ben Jansen.
Beste antwoord door Hidden.nld
Hallo Ben Jansen,
Ik hoop dat je een goede vakantie hebt!
Het klopt het gebruik van de TV Anywhere App is helemaal gratis!
Echter gebruikt TV Anywhere App wel veel data. Mocht je dus gebruikmaken van een netwerk waarbij je moet betalen per MB (dit was vroeger ook van toepassing op thuis aansluitingen) dan gaat dit vanzelfsprekend van de bundel af. Ik ben bang dat de enige oplossing is een plekje te zoeken waar de wifi dekking wel goed is. Misschien op het terras bij het zwembad ?
Bekijk origineel
Ik hoop dat je een goede vakantie hebt!
Het klopt het gebruik van de TV Anywhere App is helemaal gratis!
Echter gebruikt TV Anywhere App wel veel data. Mocht je dus gebruikmaken van een netwerk waarbij je moet betalen per MB (dit was vroeger ook van toepassing op thuis aansluitingen) dan gaat dit vanzelfsprekend van de bundel af. Ik ben bang dat de enige oplossing is een plekje te zoeken waar de wifi dekking wel goed is. Misschien op het terras bij het zwembad ?