Beantwoord

melding apparatuur nog niet ontvangen (onjuist)

• 18 april 2020
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

Beste,

Na vele pogingen om met de helpdesk televisie werkend te krijgen ben ik gestaakt want het kostte me teveel tijd (zie mijn historie op dit forum). Ik heb drie TV boxen in deze periode toegestuurd gekregen (overigens ongevraagd en ook niet gemeld door de helpdesk) en ze alle drie teruggestuurd. Nu krijg ik ten onrechte de melding dat er een box mist. Dit is absoluut onjuist want ik weet zeker dat ik drie keer bij de Primera heb gestaan om ze terug te sturen. Ik accepteer dan ook geen verrekening van een box. Ik vind het overigens ook onvriendelijk van T-mobile dat het met de aankomende rekening verrekend wordt waardoor er wordt uitgegaan dat de fout bij de klant ligt.  Welke van de drie boxen mist? Dan moeten er bij Tmobile boxen zijn binnen gekomen waar ze geen klantnummer aan gekoppeld hebben en kunnen ze dan niet zoeken op adres van afzender (dat heb ik ook altijd op de doos geschreven en daar controleerden ze bij de Primera ook op)?

Graag jullie reactie en hoe dit opgelost gaat worden!

Vr gr Rutger

icon

Beste antwoord door Piotr 21 april 2020, 15:16

Hey @drvelvet,

Over de boete hoef je je geen zorgen te maken! Mail gerust je verzendbewijzen naar ons toe (klantenservice@t-mobilethuis.nl) met je klant- en adresgegevens inbegrepen. Dan gaan we netjes een vergoeding indienen voor de onterechte boete. Op dit moment kunnen we pas een vergoeding indienen nadat een boete de deur uit is gegaan. Ik kan me voorstellen dat dit niet gewenst is. Wél gaan we binnenkort over naar een nieuw retourbeleid waarbij dit soort ongemakken tot het verleden gaan behoren. :relaxed: Sorry voor het ongemak!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @drvelvet Oei dat is allemaal niet goed gegaan zo te lezen.

Ik neem aan dat je ook de verzendbewijzen nog in je bezit hebt? 
bewaar dat goed.

Je moet wachten op de hulp van een moderator, hopelijk kunnen ze controleren wat er mis is gegaan.

Meestal reageren ze binnen de 24/48 uur. 

Groetjes en fijne avond.

Top! In ieder geval het laatste verzendbewijs heb ik nog teruggevonden, verstuurd op 8-2. Voor die andere twee zal ik hard moeten zoeken maar de kans is dat ik ze niet meer heb want na 3-4 maanden ging ik er van uit dat het goed is gegaan. bedankt.

Edit1: ik heb ook nog een gevonden met verzenddatum 11-1. Die tweede is dan op 31-1 verstuurd want toen was ik daarvoor in de Primera maar die bon heb ik nog niet gevonden, ik zoek door. Mogelijk dat tussen 1-5 februari er een box is binnengekomen die (nog) niet is gekoppeld aan een klantnummer?

Reputatie 6
Badge +2

Hey @drvelvet,

Over de boete hoef je je geen zorgen te maken! Mail gerust je verzendbewijzen naar ons toe (klantenservice@t-mobilethuis.nl) met je klant- en adresgegevens inbegrepen. Dan gaan we netjes een vergoeding indienen voor de onterechte boete. Op dit moment kunnen we pas een vergoeding indienen nadat een boete de deur uit is gegaan. Ik kan me voorstellen dat dit niet gewenst is. Wél gaan we binnenkort over naar een nieuw retourbeleid waarbij dit soort ongemakken tot het verleden gaan behoren. :relaxed: Sorry voor het ongemak!

Reageer