Beantwoord

melding van nieuwe factuur

• 29 december 2020
  • 6 reacties
  • 152 Bekeken

Ik zou graag voor t-mobile thuis ook een melding in mijn email willen krijgen als er een nieuwe factuur is. Voor mijn mobiel abbonement krijg ik dit wel. Kan ik dit ergens instellen?

icon

Beste antwoord door Boris 31 december 2020, 13:46

Hoi @petjesieben ,

Ik zie dat de meldingen naar jouw @t-mobilethuis.nl e-mailadres worden verzonden. Dat is ook het e-mailadres waarop je inlogt op My T-Mobile Thuis. Je kan deze wijzigen via My T-Mobile Thuis (link is klikbaar).

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @petjesieben 

Voor thuis kreeg ik ze vroeger nog wel maar ik krijg ze al sinds een aantal maanden niet meer terwijl alles gewoon hetzelfde is, lijkt mij iets bij T-Mobile.

Ja psies voorheen kreeg ik ze wel

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @petjesieben ,

Ik zie dat de meldingen naar jouw @t-mobilethuis.nl e-mailadres worden verzonden. Dat is ook het e-mailadres waarop je inlogt op My T-Mobile Thuis. Je kan deze wijzigen via My T-Mobile Thuis (link is klikbaar).

helaas, ik heb de eerste factuur ontvangen. In My T-mobile Thuis staat wel de melding, evenals een filmpje over de eerste factuur, maar er ontbreekt het pdf-knopje waarmee je de factuur kan inzien/downloaden. Er is wel geincasseerd, maar ik kan de factuur dus niet controleren

Hoi @petjesieben ,

Dat is het probleem voorheen gebeurde dat wel maar de laatste maanden niet meer terwijl ik van mobiel wel facturen melding krijg via dat mailadres. 

helaas, ik heb de eerste factuur ontvangen. In My T-mobile Thuis staat wel de melding, evenals een filmpje over de eerste factuur, maar er ontbreekt het pdf-knopje waarmee je de factuur kan inzien/downloaden. Er is wel geincasseerd, maar ik kan de factuur dus niet controleren

Inmiddels is de factuur zichtbaar, probleem opgelost

Reageer