Beantwoord

Melding van storing en oplossen omgeving 's Heerenberg

  • 19 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 322 Bekeken

Mijn glasvezel lijn doet het niet, contact gehad met T-Mobile werd doorverbonden met guidion. Deze zij de agenda van de monteurs zit volgende week al helemaal vol. Dat noemten service nogmaals contact T-Mobile zegt deze medewerker is een algemene storing is bekend er zijn meer mensen die hetzelfde hebben. Hier op de site staat dat geen storingen bekend zijn. Is dit nu een zoethoudertje of is er nu echt een storing
icon

Beste antwoord door Brian 24 oktober 2018, 14:13

Hi harald66, ik geef je graag meer duidelijkheid! Grotere storingen melden we hier op de Community, bij kleine lokale storingen is dit niet het geval. In jouw omgeving is er op 19 oktober inderdaad een kleine storinge geweest. Ik zie dat alles inmiddels weer werkt, excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hi harald66, ik geef je graag meer duidelijkheid! Grotere storingen melden we hier op de Community, bij kleine lokale storingen is dit niet het geval. In jouw omgeving is er op 19 oktober inderdaad een kleine storinge geweest. Ik zie dat alles inmiddels weer werkt, excuses voor het ongemak!

Reageer