Beantwoord

Met spoed iemand gezocht die mij kan helpen bij verwijderen bridge tap

• 23 mei 2018
  • 6 reacties
  • 212 Bekeken

Is er iemand die mij kan helpen in de buurt van Raamsdonksveer om een bridge tap te verwijderen. Ik heb zelf 0,0 verstand hiervan. Heb jaren geen klachten gehad, en ben overgestapt 2 maanden geleden en alleen maar problemen. De oude kabel is al vervangen voor een nieuwe. Nu zit er een fout volgens t-mobile dus moet een monteur langs komen op mij kosten, helaas heb ik een uitkering dus dit komt mij slecht uit. Omdat t-mobiel mij een dubbele rekening deze maand heeft gestuurd. Wie kan mij helpen. Zie foto’s van kastje en wat mij beeld steeds aangeeft
icon

Beste antwoord door Sterre 24 mei 2018, 15:26

Hoi esmeralda,

Ik zie dat hidden.nld je perfect heeft geholpen met het zoeken naar de bridge tap. Ik heb bovenstaande informatie doorgegeven aan onze technische dienst, om te vragen of zij verdere stappen kunnen ondernemen zonder het verhaal van de bridge tap. Ik kan niet voorspellen wat voor uitkomst ze gaan bieden en of ze het met me eens zijn, maar ik houd je op de hoogte! Ik doe mijn best voor je, zodat je je geld kunt besparen hiervoor.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo esmeraldazylmans,

Ik kan me voorstellen dat het even schrikken is. maar een bridgetap betekend dat er een aftakking is op de kabel. meestal heb je dan nog ergens in huis een aansluiting voor de telefoon.
Dit is wel raar omdat je een "nieuwe" aansluiting heb welke geschikt is voor pairbonding.

Heb je toevallig een aansluiting in de meterkast zitten ? deze kan je herkennen aan de opdruk PTT of KPN in sommige gevallen is het een dopje waar een blauwe kabel in zit. zou je eens kunnen kijken of die er zit ?
Hoi ik heb gekeken maar ik heb niks in de meterkast zitten alleen een stekkerdoos met OBO erop.
Reputatie 7
Badge +10
als het goed is dan loopt de kabel van het kpn kastje rechtstreeks naar het modem zonder dat er wat tussen zit.
Ja dat klopt. Er zit niks tussen die kabel en de modem. Alleen hebben ze 1,5 maand geleden de monteur een WiFi kastje geplaatst, omdat de WiFi op de modem heel slecht is, niet dat het nu beter werkt wel beter.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi esmeralda,

Ik zie dat hidden.nld je perfect heeft geholpen met het zoeken naar de bridge tap. Ik heb bovenstaande informatie doorgegeven aan onze technische dienst, om te vragen of zij verdere stappen kunnen ondernemen zonder het verhaal van de bridge tap. Ik kan niet voorspellen wat voor uitkomst ze gaan bieden en of ze het met me eens zijn, maar ik houd je op de hoogte! Ik doe mijn best voor je, zodat je je geld kunt besparen hiervoor.
Super bedank sterr
Zaterdag komt de monteur, hoor dat voor die tijd dit nog is opgelost.

Reageer