Beantwoord

Mijn vast nummer opzeggen

• 23 januari 2019
  • 7 reacties
  • 418 Bekeken

Hallo ik wil mijn vast nummer opzeggen.

Daarnaast heb ik nog steeds punten open staan over mijn internetsnelheid en mijn tv die het niet doet.
Al een behoorlijke tijd eigenlijk.

Het is dat ik bijna nooit tv kijk en 700mbit gratis upgrade heb. maar anders zou ik er niet voor willen betalen!
icon

Beste antwoord door Brian 28 januari 2019, 12:54

Hi @Ronnie83,

Ik kijk graag met je mee hoe we dit op gaan lossen!

Je Vast Bellen pakket heb ik zojuist voor je stopgezet met de standaard één maand opzegtermijn, dus per 27-02-2019.

Wat je internetsnelheid betreft hebben we je op 13-01-2019 een e-mail gestuurd met het verzoek om een speedtest uit te voeren en ons de resultaten toe te sturen. Het is mij alleen nog niet helemaal duidelijk waar exact het probleem zit. In je eerdere e-mail geef je aan dat je eerst 700 Mbps haalde, is dit nu niet meer het geval? Geldt dit voor zowel de laptop als de pc en op beide poorten van de modem (poort 1 en 2)? Zou ja zou je dan een speedtest uit willen voeren en de resultaten hier willen posten? Dan ga ik daar meteen mee aan de slag!

Je TV Box kunnen we voor je omruilen maar het is onduidelijk om welke TV Box het gaat. Ik zie dat er op dit moment één apparaat aan is gesloten op poort 3 (3 en 4 zijn gereserveerd voor TV) maar dit lijkt niet de TV Box te zijn. Wat gebeurt er wanneer je de TV Boxen op poort 3 en 4 aansluit? Als één het er onder dezelfde omstandigheden niet doet zou je mij dan het MAC-adres van deze TV Box door willen geven? Deze vind je op de sticker van de TV Box. Dan wissel ik hem graag voor je om. Ik hoor het graag van je Ronnie!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hi @Ronnie83,

Ik kijk graag met je mee hoe we dit op gaan lossen!

Je Vast Bellen pakket heb ik zojuist voor je stopgezet met de standaard één maand opzegtermijn, dus per 27-02-2019.

Wat je internetsnelheid betreft hebben we je op 13-01-2019 een e-mail gestuurd met het verzoek om een speedtest uit te voeren en ons de resultaten toe te sturen. Het is mij alleen nog niet helemaal duidelijk waar exact het probleem zit. In je eerdere e-mail geef je aan dat je eerst 700 Mbps haalde, is dit nu niet meer het geval? Geldt dit voor zowel de laptop als de pc en op beide poorten van de modem (poort 1 en 2)? Zou ja zou je dan een speedtest uit willen voeren en de resultaten hier willen posten? Dan ga ik daar meteen mee aan de slag!

Je TV Box kunnen we voor je omruilen maar het is onduidelijk om welke TV Box het gaat. Ik zie dat er op dit moment één apparaat aan is gesloten op poort 3 (3 en 4 zijn gereserveerd voor TV) maar dit lijkt niet de TV Box te zijn. Wat gebeurt er wanneer je de TV Boxen op poort 3 en 4 aansluit? Als één het er onder dezelfde omstandigheden niet doet zou je mij dan het MAC-adres van deze TV Box door willen geven? Deze vind je op de sticker van de TV Box. Dan wissel ik hem graag voor je om. Ik hoor het graag van je Ronnie!
Hallo Brian,

Sorry voor mijn late reactie, ik ben niet veel thuis geweest.
Bedankt dat je mijn vast bellen hebt stopgezet.

Gister mijn tv signaal getest... Hij werkt weer! Dat is dus fijn! (geen nieuw kastje nodig dus, die al een hele tijd geleden voor me is aangevraagd door de monteur van Guidion)

Internetsnelheid gister getest, maar vergeten te mailen. Screenshot wel opgeslagen op bureaublad. (maar zit nu op werk) ik zal het screenshot toevoegen als ik weer thuis ben.

Ping was 9 (erg netjes)
Download was ongeveer 230
Upload was ergens 680+ hoog genoeg!

Nadat de Guidion monteur geweest is, is mijn download en upload 10x zo goed geworden en werkt mijn TV-signaal dus weer. Hoewel, toen die man er was deed die het ook niet, daarom wilde hij een nieuw tv-boxje bestellen. Maar ik heb vaker conflicten gehad omdat ik 2 tv-boxjes heb en ze beide hetzelfde IP adres toegewezen kregen.
Die 2e is er nu uit... dus dat kan ook helpen..

Je zei dat niet het tv-boxje aangesloten was, dat klopt. Er licht een switch tussen. Dat zou moeten kunnen had ik begrepen toen ik het voor het eerst aansloot. Dat had ik nog nagevraagd. Maar ik heb mijn huiskamer anders ingericht dus nu is die niet meer nodig. Maar heb hem er nog niet tussen uitgehaald. Zal ik vanavond doen. (maar mijn tv signaal doet het weer dus dat is niet echt het probleem)

Heb ik je nu weer even genoeg info gegeven!?
donderdag avond:

vrijdag nacht

Reputatie 6
Badge +7
Hi @Ronnie83, geen probleem hoor, dat is het fijne van online contact, je kan het doen wanneer het jou uitkomt 😉 Goed om te horen dat de TV nu goed werkt. Een switch is inderdaad mogelijk maar voor het beste resultaat adviseren we altijd om de TV Box rechtstreeks aan te sluiten.

De snelheden die je haalt wisselen zo te zien behoorlijk. Heb je de verbinding al getest rechtstreeks op poort 1 of 2 op de modem met verschillende apparaten en/of netwerkkabels? Op die manier kunnen we de binnenkomende verbinding en de modem als oorzaak uitsluiten. Ik zie namelijk een aantekening van de monteur dat de apparaten die je gebruikt mogelijk de snelheid niet halen. Als dit zo is dan kunnen we aanpassen wat we willen maar dan zal je de 750 Mbps niet halen 😉
Hallo Brian,

Dat heb ik geprobeerd, ik heb ook een klacht ingediend tegen die monteur, Wat een lulhannes en onzin vertellende lapswans was dat!

Ik heb meerdere apparaten en ook meerdere geprobeerd, maar sinds een ander modem haal ik deze variabele snelheden keer op keer. voor de modem wissel was het wel 10 keer zo weinig. Grappige is dat ik met dezelfde (slechte) apparatuur in het begin wel de juiste snelheid haalde. Daarnaast was zijn opdracht om mijn verbinding te testen. Komt ie hier aan met een tablet en geen eigen apparatuur. Hoe kan die dan mijn verbinding testen? Wie weet ligt het zonder dat ik het weet toch aan mijn apparatuur.. Geef die f*cking gasten een kleine laptop mee om slechte apparatuur uit te kunnen sluiten. (ohja, windows 10 moet ook wel 700mb/sec aan kunnen, ik ga niet voor die monteur windows 8 installeren)

Ook zou hij een nieuwe tv-box bestellen.. komt die nog? Of heeft die motherfucker dat ook niet geregeld.

Het lijkt me vrij duidelijk, als je mijn profiel er op naleest, dat deze onzin mij nu al veel te lang duurt en ik ben er een beetje klaar mee. Stuur iemand met fatsoenlijke kennis en los dit op. Niet zo moeilijk toch?
Je hebt geluk dat ik er geen enorm probleem van maak, maar een aanrading krijgen jullie iig niet. En als ik geen fatsoenlijk antwoord krijg ga ik ook zeker verder kijken naar een ander. Ik ben niet merk gebonden, wel service en kwaliteit gebonden. Beide score jullie nu zeer slecht in. En dat is erg jammer, want ik was erg tevreden!

Al met al, gewoon erg jammer dit.

Nog een test toegevoegd:

vanmorgen weer een test gedraaid:

Reputatie 6
Badge +7
Hi @Ronnie83, bedankt voor de toelichting! Ik heb deze samen met de speedtest resultaten doorgezet naar onze technische dienst. De monteur heeft wel verzocht om een nieuwe TV Box maar we hebben niet doorgekregen om welke het zou gaan. Zou je mij het serienummer van de TV Box nog door kunnen geven (deze vind je op de sticker)? Dan wissel ik deze ook direct voor je om!

Reageer