Beantwoord

Mobiel + Thuis Voordeel: extra keuze?

• 26 oktober 2017
  • 76 reacties
  • 3762 Bekeken

Reputatie 3
Dank voor jullie reacties op het Mobiel + Thuis Voordeel.
We lezen en horen veel over een ruimere keuze in TV content. Niet iedereen is een voetbal fan.
Geef hieronder aan welke content keuze jouw voorkeur zou hebben als dit als Mobiel + Thuis Voordeel zou worden aangeboden.
Andere vragen of reacties? We horen ze graag!

[12-06-2018] Update Klantvoordeel
Vanaf vandaag hebben we T-Mobile Klantvoordeel. Lees in ons Klantvoordeeltopic welke voordelen gelden voor jouw Mobiel en Thuis combinatie!

[21-03-2018] Moderatorbericht van Sterre

Heel erg bedankt voor jullie stemmen en jullie feedback. We hebben naar jullie geluisterd en zijn aan de slag gegaan met jullie input. In de lente mag ik meer vertellen over onze nieuwe plannen. Jullie zijn uiteraard de eerste die ik op de hoogte stel!
icon

Beste antwoord door Sterre 12 juni 2018, 09:42

Hoi iedereen,

Yes, ik mag jullie dan eindelijk het nieuws brengen! Vanaf vandaag geldt het nieuwe Klantvoordeel. In ons Klantvoordeeltopic lees je alle voordelen. Heb je hier vragen over, beantwoord ik ze heel graag. Stel ze alsjeblieft in het Klantvoordeeltopic, zodat ook andere klanten kunnen meelezen met de vragen en antwoorden over dat onderwerp 🙂. Veel plezier met de mooie voordelen!
Bekijk origineel

Stel je mag uit onderstaande opties jouw Mobiel + Thuis Voordeel kiezen. Welke keuze heeft jouw voor

76 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Anders, namelijk een keuze uit een gratis extra TV pakket, zoals bijv. het Infotainment pakket.
Reputatie 7
Badge +5
Goed te merken dat jullie de feedback serieus nemen. T-Mobile Thuis staat voor keuze. Tenminste zo is het indertijd bij de voorganger geïntroduceerd en dat is wat ik het grote voordeel vind. Ik kan pakketten en services toevoegen of verwijderen als ik ze toch niet gebruik. Zo zie ik het ook in dit geval. Eigenlijk is al het bovenstaande goed en geeft de consument handvatten om zelf "het cadeau" te kiezen dat het beste in de veranderende TV behoefte past.

In mijn situatie:
2 extra tv pakketten ter waarde van 7,50.

Second best; film1 of netflix met korting.

Knippr zou interessant kunnen zijn als ze ook UHD gaan aanbieden (bijv Xite, Sport, Film, Concert kanalen die "beschikbaar" zijn). Dat gaat makkelijker via hen aangezien ze niet echt aan hardware vast zitten en zou in dat geval een aanvulling kunnen zijn op het TV aanbod.

Succes en hoop op snel resultaat (indicatie?). Aan Fox heb ik in ieder geval niets. 😉
Reputatie 1
Anders , ik heb namelijk al alle pakketten destijds via Vodafone Thuis + mobiel .
Dus de 7,50 in korting op mijn huidige abbo zou dan wenselijk zijn.
Reputatie 7
Badge +20
Fijn dat T-mobile de klanten serieus neemt. 👍🏻

Ik ga voor Anders namelijk vrije keuze net als bij de ‘samengroepen’ Zelf zou ik voor meer korting gaan en helemaal geen extra pakket.
Zit nu bij ziggo. Was wel van plan over te stappen maar jullie prijzen houden mij tegen.
Reputatie 7
Badge +10
Ziggo Sport (dus 1 kanaal) Gratis 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Anders , ik heb namelijk al alle pakketten destijds via Vodafone Thuis + mobiel .
Dus de 7,50 in korting op mijn huidige abbo zou dan wenselijk zijn.

CasaDude, Deze kanalen vervallen als je een van de 2 aanpast. dus ik verwacht niet dat je deze kanalen zal houden.
Ik zie graag keuze tussen pakketten zoals HereIsTom oppert of 'keuze uit ...' zoals CrisTien oppert.
Badge +13
Deezer en Korting op abo
Een hogere korting op het abonnement en een verdubbeling van de data zou toch zeker een must moeten zijn indien ik een overstap wil overwegen. In andere gevallen kom in bij Telfort goedkoper uit.
Reputatie 1
Op zich goed dat jullie open staan voor andere suggesties, maar ik heb gekozen voor een andere optie, omdat er eigenlijk meerdere ideeën zijn die wellicht toegepast kunnen worden. Eén van de selling points die jullie naar buiten toe presenteren waarom je voor T-Mobile Thuis zou moeten kiezen is de keuzevrijheid. Het enige dat je moet hebben is een vaste internetverbinding. Dat element heeft een minimale looptijd, de rest is maandelijks opzegbaar (zelfs telefonie en televisie bij alles-in-één). Dat gezegd hebbende past het daar in om klanten meer keuze te geven dan alleen gratis Fox Sports Eredivisie of Fox Sports Compleet voor € 5 extra.

Ik denk zelf dan aan bijvoorbeeld de volgende opties:
1. gratis Deezer Premium+
2. gratis extra standaard tv-ontvanger of HD-recorder (i.p.v. eerste standaard ontvanger)
3. gratis toegang tot Ziggo Sport Select (bij CanalDigitaal krijg je bij het Entertainment HD-pakket (https://www.canaldigitaal.nl/pakketten/entertainment-hd/) ook alleen toegang tot Ziggo Sport Select, dus blijkbaar is dat wel af te spreken met Ziggo/Liberty Media)
4. keuze uit twee extra tv-pakketten die nu ook al worden aangeboden (bv. infotainment en het internationale pakket)
5. gratis een snelheidsupgrade voor internet t.w.v. € 5 of €7,50.

Mocht dit allemaal niet mogelijk zijn dan zou ik uit de geopperde keuzes kiezen voor Ziggo Sport Totaal voor € 7,50 extra.

De keuze voor Knippr kan ik trouwens alleen begrijpen als dit combivoordeel wordt aangeboden in de combi T-Mobile Mobiel + alleen vast internet thuis. Als dit voordeel gecombineerd wordt met de afname van interactieve tv thuis dan ontgaat mij het nut.
Voor Thuis keuze uit een extra TV pakket of een sportzender of zoals Johnny in punt 5 aanhaalt: een gratis snelheidsupgrade. Dus bijvoorbeeld van 50/50 naar 100/100. En als je dan geen van de opties hierboven aantrekkelijk vindt, dat je dan die €2,50 korting krijgt.

Voor de mobiele abonnement zit ik het meest te wachten op een verdubbeling van data of korting op een duurder abonnement. GO 10GB voor de prijs van GO 5GB bijvoorbeeld.
Reputatie 6
Badge +7
Bedankt voor alle reacties, we gaan de uitkomsten meenemen bij mogelijke aanpassingen aan ons aanbod. Mocht het huidige aanbod veranderen dan horen jullie dit zeker als eerste via het forum! Ik houd jullie uiteraard ook op de hoogte van eventuele tussentijdse updates.
Reputatie 4
Badge +3
Fijn, want collega van mij wilde ook overstappen, maar vond aanbod van €2,50 veel te weinig en en ook de prijzen van de mobiele abonnementen, dat je dan eerst in een Samen groep moet zien te komen om die 5 euro korting te krijgen, terwijl de prijs net lijkt of die korting er al af is!
Ik ga als mij contract afloopt ook verder kijken als er hier niks verandert.
Reputatie 6
Badge +7
Dat is jammer om te horen Tom. Ik denk oprecht dat we ondanks dat de éxtra combi korting niet spectaculair is zeker een voordelig aanbod hebben door de vaste lage prijs van het mobiele en het thuis abonnement!
Reputatie 4
Badge +3
Andere providers zijn misschien niet goedkoper, maar je krijgt er wel meer voor die prijs. En ze zijn zeker goedkoper als je de Samen korting niet krijgt!
Zoals bijv. dubbele data bij mobiel en een extra pakket TV zenders naar keuze.
Reputatie 3
Heb zelf gekozen voor Fox Sports Compleet, maar dat is persoonlijk natuurlijk als volger van het voetbal.
Ik heb vrijdag toevallig een alles-in-1 bij jullie afgesloten☺️. Ben benieuwd hoe het me gaat bevallen.
Enigszins jammer dat ik geen keuze heb in mijn extra voordeel zoals FOX sport. Deze zit in het standaard combievoordeel wanneer je mobiel afneemt. Ik had liever een keuze gehad als bv: extra zenderpakket. Hou zelf niet van voetbal namelijk.
Reputatie 6
Badge +7
Hi Snuitje-22, van harte welkom, laat zeker weten hoe het bevalt! 🙂 Wat het Mobiel + Thuis voordeel betreft, we zijn zeker aan het bekijken of we dit misschien uit kunnen breiden of aan kunnen passen, wordt aan gewerkt! 😉
Anders namelijk:

- Een hogere korting in euro's, geen extra zenders.

Gisteren contact gehad met de Customer Service en aangegeven dat ik over het T-Mobile thuis pakket zit te denken, echter vindt ik het zeer spijtig dat T-Mobile met een oplichters bende als FOX Sports in zee gaat. En ik hun praktijken absoluut niet goedkeur.
Enige reactie die ik kreeg: Meneer ik verzeker u het is voor 110% gratis en zal het ook blijven als u er niet naar wilt kijken zapt u toch gewoon door..
?????Waarom zou ik iets kiezen wat kosten technisch vergelijkbaar is met mijn huidige provider maar het geld vergooit aan onnozele zaken als een betaald zender pakket welke niet gebruikt wordt?

Hier mijn ervaring de oplichters praktijken van FOX Sports:
- Een maat van mij heeft een horeca gelegenheid betaald netjes VIDEMA, nu zag FOX Sports op zijn Facebook pagina dat hij een bepaalde wedstrijd uit gezonden had en stuurden zij een vertegenwoordiger langs welke even licentie geld wou vangen om FOX Sports ook uit te mogen zenden in de horeca... (VIDEMA werd al betaald!).

Reactie van mijn maat: Bij deze zeg ik mijn FOX Sports abonnement op, betaal 30 euro in de maand voor maar 3 zenders (ontvangen via Schotel) terwijl kabel / glas aanbieders 6 zenders hebben voor dat zelfde geld.

Aan de hand van boven staand scenario ontvang ik liever de vergoeding die aan FOX Sports wordt betaald in mindering op mijn facturen.

Dit verhaal staat er los van dat ik geen voetbal liefhebber ben.

De overige pakketen die worden aangeboden staan in verhouding niet gelijk qua tegemoetkoming
als FOX Sports.

Daarnaast Film 1 - Super pakket hoor, maar als je 1 week gekeken hebt hoef je de rest van de maand niet meer te kijken (alleen maar herhalingen). VOD - ben je ook zo een keer doorheen.

Ziggo Sports - Je kan beter gaan sporten dan dit op TV bekijken gezonder zegt ment...

2 VOD films - ??? Per maand? of in totaal?

De overige pakketen ook niet echt interesse in.
Ik ben niet tevreden over t mobile. Ik betaal ruim 150 euro pm aan abonnementen voor je telefoon alleen dit is zakelijk en dan krijg je niet eens 5 euro korting . Ik zit er hard over te denken om naar Telfort te gaan. Daar krijg je wel aanbiedingen.
Reputatie 3
150 euro voor een mobiel abonnement? Waar heb je die afgesloten? Dat moet zeker weten wat beter kunnen, ook zakelijk. Of kom je veel buiten de EU waardoor de kosten oplopen?

In feite staat dit los van dit topic, want dit gaat over Thuis particulier.
Reputatie 7
Badge +20
Als je bij T-mobil je eigen pakketten kan kiezen stapt ik pas over. Ik zou gelijk al die NPO zenders uit uit doen. Je betaald belasting voor die prut programma’s en die overbetaalde DWDD/ Pauw griezels.
Zo dat moest ik even kwijt
Ik heb zelf liever een ziggo sports pakket in plaats van fox sports.
Reputatie 4
Badge +3
Ik heb zelf liever een ziggo sports pakket in plaats van fox sports.

Haha.. dan kun je beter een abonnement nemen bij Ziggo 😉
@HereIsTom

Ik heb juist een T-mobile mobiel abonnement afgesloten omdat mijn ouders hier thuis ook een T-mobile vaste aansluiting hebben. Echter kijkt niemand hier thuis naar dat voetbal gedoe.

Je krijgt zogenaamd een "heel pakket aan zenders" maar het is alleen maar voetbal, voetbal en nog eens voetbal, het is dus altijd hetzelfde eenduidige spel. Ze mogen van mij dat hele pakket inruilen voor een pakket dat meer en afwisselendere sporten laat zien, zoals Ziggo sports, Extreme, Eurosports, Skysports etc. Daarnaast is Ziggo sports niet alleen te zien bij Ziggo maar ook gewoon een pakket dat bij andere providers te bekijken is.

Reageer