Beantwoord

Mobiel + Thuis Voordeel: extra keuze?

Toon eerste reactie

76 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Jaimy schreef:

Hoi Kid Rock,

Wij hebben echt naar jullie geluisterd en zijn dus met jullie ideeën aan de slag gegaan. Binnenkort meer nieuws!

Geen zorgen, want er zullen alleen maar meer voordelen voor jou komen. :D

Ook voor mensen die alleen wonen?
Want nu wordt het alleen maar veel duurder voor alleenstaanden!
Reputatie 2
Jaimy schreef:

Hoi Kid Rock,

Wij hebben echt naar jullie geluisterd en zijn dus met jullie ideeën aan de slag gegaan. Binnenkort meer nieuws!

Dankjwel voor je reply , hopelijk duurt het niet zo lang als eerst 🙂
Anders, bijvoorbeeld:

- extra korting, als is het maar 2,50€
- een extra TV-box
- een extra TB-box met opnemen & pauzeren
- een upgrade van je Internet snelheid
- een ander alternatief TV pakket (bijv. muziek, kids, etc.)
Reputatie 4
Badge +2
HereIsTom schreef:

Jaimy schreef:

Hoi Kid Rock,

Ook voor mensen die alleen wonen?
Want nu wordt het alleen maar veel duurder voor alleenstaanden!

Ja zeker, ook voor mensen die alleen wonen!
Reputatie 2
Jaimy schreef:

Hoi Kid Rock,

@Jaimy Nu 3 Weken verder ....

Wat mag ik verstaan onder binnenkort meer nieuws, zoals je aangaf ?
Reputatie 4
Badge +1
Ze houden het graag spannend. Hopelijk in 2018 nog! 😛
Reputatie 2
TAVL schreef:

Ze houden het graag spannend. Hopelijk in 2018 nog! :P

Zou me om eerlijk te zijn geeneens verbazen ..,je weet hoelang het " combivoordeel " heeft geduurd voordat dat in kannen en kruiken was , het duurde heel lang de verwachtingen waren groot haha:D en wat was het :D:cool:

dit lijkt dezelfde kant op te gaan
Ik mis een keuze in dat rijtje!

namelijk;

- Ik ben een zakelijke klant met meerdere mobiele aansluitingen, hiermee verdient Tmobile meer aan mij dan een gemiddelde particuliere aansluitinging maar het is uitgesloten dat ik Thuis voordeel kan krijgen.

Gaarne toevoegen aan het rijtje, dan kan ik ook meedoen met stemmen 🙂
Reputatie 4
Badge +2
@KId rock & @TAVL

We zijn nog druk bezig met het vormgeven en het implementeren van verschillende zaken die te maken hebben met het voordeel. Ik mag jullie middenin de lente (van 2018 gelukkig) meer vertellen over onze plannen!
Reputatie 4
Badge +2
Yaroon schreef:

Ik mis een keuze in dat rijtje!

namelijk;

- Ik ben een zakelijke klant met meerdere mobiele aansluitingen, hiermee verdient Tmobile meer aan mij dan een gemiddelde particuliere aansluitinging maar het is uitgesloten dat ik Thuis voordeel kan krijgen.

Gaarne toevoegen aan het rijtje, dan kan ik ook meedoen met stemmen :)

Ik ben blij door het feit dat jij met je bedrijf meerdere aansluitingen van mobiel hebt! Je bent dan ook een gewaardeerde klant bij ons. Of zakelijke klanten ook voordeel krijgen, kan ik nog niet zeggen. Niet omdat niet mag, maar omdat ik het gewoonweg nog niet weet. Ook daar zal ik middenin de lente meer over weten!

Ik ben blij door het feit dat jij met je bedrijf meerdere aansluitingen van mobiel hebt! Je bent dan ook een gewaardeerde klant bij ons. Of zakelijke klanten ook voordeel krijgen, kan ik nog niet zeggen. Niet omdat niet mag, maar omdat ik het gewoonweg nog niet weet. Ook daar zal ik middenin de lente meer over weten!

Ik ben niet blij door het feit dat ik met mijn bedrijf meerdere aansluitingen van mobiel hebt! Ik voel mij als langdurig particuliere en nu zakelijk klant niet gewaardeerd. Of zakelijke klanten ook voordeel krijgen, is nu overduidelijk dat dat niet zal gaan gebeuren, anders had het reeds mogelijk geweest, of op zijn minst enigszins bekend dat het er zal komen.

Afijn, Tmobile faalde al verschrikkelijk met hun op afbraak gerichte hebberige ommezwaai “alles onder 1 dak”-gedrocht, dit kan er dan ook nog wel bij,.. geheel in de stijl en trend zoals het gaande is.

Verder mag dat moderator-handboek wel eens aangepast worden, met name het empathische gedeelte. Krijg er kromme tenen van hoe blij en meegaand etc de mods wel niet zijn.
Doe liever écht wat aan al deze onzinnige anti-klant-veranderingen waar het gros van de (vaste/trouwe) klanten geen hol aan hebben

🙂
Reputatie 2
Wederom een Maand verder en nog niets beslist /nieuws.

Velen denken hetzelfde ,Zie op Facebook ook steeds meer ontevreden (toekomstige ex) Klanten voorbij komen en dat is te begrijpen...

Onlangs ben ik telefonisch benaderd door Tmobile Thuis , en heb uitgebreid mijn zegje kunnen doen ,oa Gebrek aan waardering vaste klanten, rare veranderingen in het beleid , gebrek aan Extra,s voor klanten die een All in pakket nemen (zeg nou zelf het is wel HEEL KARIG ivg met andere providers ) Etcetra,

Helaas (nog) geen vervolg aan gekomen .....

How;lang moet dat duren en waarom duurt het zolang het verhaal van de integratie met vodafone kan niet meer gebruikt worden ...
Reputatie 6
Badge +7
hoi kid rock,

er zit vast iets moois aan te komen.
het splitsen en samenvoegen van bedrijven neemt wat tijd inbeslag. meestal nemen bedrijven hier 1 a 2 jaar de tijd voor zodat alles op zijn plaats gevallen is. naar mijn weten is dit nog niet afgerond.
Reputatie 2
Hidden.nld schreef:

hoi kid rock,

er zit vast iets moois aan te komen.
het splitsen en samenvoegen van bedrijven neemt wat tijd inbeslag. meestal nemen bedrijven hier 1 a 2 jaar de tijd voor zodat alles op zijn plaats gevallen is. naar mijn weten is dit nog niet afgerond.

2 JAAR :))))))))

hahahah ,das een 1 April grapje zeker

Las van een moderator begin lente een Maand terug ! , dus dat zou moeten betekenen elk moment toch ?
Reputatie 4
Badge +1
Je begrijpt het verkeerd. Het samenvoegen ven bedrijven en zaken als de IV neemt zo'n 2 jaar in beslag. Dat heeft impact op de snelheid van ontwikkelen.

Voor meer keuze is aangegeven dat dat deze lente zou zijn.
Reputatie 4
Badge +2
Hi Kid rock!

Net als jij kan ik ook niet wachten tot het allemaal rond is. Helaas maar waar, zoiets duurt inderdaad langer dan iedereen zou wensen om alles rond te krijgen. Net als met de integratie van bedrijven hebben we bij nieuwe voordelen invoeren te maken met nieuwe systemen, nieuwe processen, nieuw beeldmateriaal, veel testen, alle informatie die wij online en offline hebben staan moet aangepast worden, we moeten (goed)keuring krijgen van allerlei betrokken partijen, enzovoorts. Er zit dus heel veel werk achter, maar ik verzeker je dat we absoluut niet stilzitten. In mijn eerdere post heb ik, net als TAVL opmerkte, aangegeven dat ik in de lente van 2018 meer kan vertellen over de nieuwe Mobiel + Thuisvoordelen. Dat zal ik dan ook zeker doen!
Reputatie 2
Sterre schreef:
Hi kid rock,

Binnenkort komen we met meer nieuws hierover! Maar wees niet bang, want de voordelen worden alleen maar beter

Hopelijk wordt het dan wel zoals je aangaf alleen maar beter ...., want nu is/wordt het alleen maar duurder , en zie Veel mensen overstappen, en terecht het scheelt gewoon tientallen Euro ,s !! en dan heb ik nog geeneens over de keuze pakketten ,dubbele data, 5 Euro korting etc die andere providers bieden

en hopelijk niet alleen Bepaalde samenstellingen van huishoudens een voordeel ,

je geeft aan dat het voor mij aantrekkelijker wordt dus daar houd ik je aan .

Tevens wil ik eventjes vermelden met respect :} ,

Dat het zeer frustrerend is om Bijna altijd een ontwijkend antwoord te krijgen en de klant met een kluitje het riet insturen.

zeg gewoon de waarheid.
Wij stappen per 1 juni over naar T-Mobile glasvezel. Fijn dat er meer opties beschikbaar komt voor de combinatievoordeel (wij zijn absoluut geen voetbalfans). Ik hoop zelf op de volgende opties...
- Snelheidsverdubbelaar (erg interessant voor glasvezel)
- 1 of 2 gratis zenderpakketten
- Deezer gratis (of met 7,50 korting)
- Netflix gratis (of met 7,50 korting)
Als er korting komt op ziggo sport stap ik over van ziggo naar jullie. Verander dan ook van mobiele provider. Is er al meer bekend ?
Sterre schreef:

Hi Kid rock!

Net als jij kan ik ook niet wachten tot het allemaal rond is. Helaas maar waar, zoiets duurt inderdaad langer dan iedereen zou wensen om alles rond te krijgen. Net als met de integratie van bedrijven hebben we bij nieuwe voordelen invoeren te maken met nieuwe systemen, nieuwe processen, nieuw beeldmateriaal, veel testen, alle informatie die wij online en offline hebben staan moet aangepast worden, we moeten (goed)keuring krijgen van allerlei betrokken partijen, enzovoorts. Er zit dus heel veel werk achter, maar ik verzeker je dat we absoluut niet stilzitten. In mijn eerdere post heb ik, net als TAVL opmerkte, aangegeven dat ik in de lente van 2018 meer kan vertellen over de nieuwe Mobiel + Thuisvoordelen. Dat zal ik dan ook zeker doen!

Is er al meer bekend? Ik vind de antwoorden uitblinken in vaagheid, we kunnen naar de maan, dan kan op een simpele vraag van klanten toch wel antwoord worden gegeven?
el flaco schreef:

Sterre schreef:

Hi Kid rock!

Is er al meer bekend? Ik vind de antwoorden uitblinken in vaagheid, we kunnen naar de maan, dan kan op een simpele vraag van klanten toch wel antwoord worden gegeven?

Zolang ze...

-punten laten verdwijnen bij verlengen van abbo zonder dit even te melden;
-ongevraagd diensten toevoegen;
-kortingen beloven bij samenvoegen van 2 abbos en dit nota bene in de winkel op de computer voor mij doen terwijl dit dus eigenlijk niet mogelijk is

....zie ik weinig ruimte voor antwoorden op dergelijke simpele vragen vanuit Tmobile,
Reputatie 2
Nu de mussen dood van het dak vallen 30graden lijkt de lente toch wel geweest 😂
Ahhw, arme mussen. 😉

De astrologische lente duurt nog tot 21 juni, dus ze hebben nog heel even de tijd. Ik ben er vrij zeker van dat binnenkort nu toch echt binnenkort is. 🙂
Reputatie 2
Kaassausje schreef:

Ahhw, arme mussen. 😉

De astrologische lente duurt nog tot 21 juni, dus ze hebben nog heel even de tijd. Ik ben er vrij zeker van dat binnenkort nu toch echt binnenkort is. :)

wat een reply :S

Raar eigenlijk ,jij geeft aan dat je Medeklant, geen medewerkster.bent , maar geef meer antwoorden en lijkt meer te weten dan de Moderators ..., waar je soms weken op antwoorden moet wachten als je al een reply krijgt.

Ben jij toch niet stiekem een betaalde kracht of friends with benefits van TMobile ;}
Klantexperts zijn medeklanten, geen medewerkers.

Was het maar zo dat ik meer wist, ik zit ook te wachten op nieuws, aangezien het huidige voordeel niet heel interessant is.

Als je doelt op overige posts: we googlen (en ik hang hier al een aantal jaar rond). 😉

Dit is een klant-helpt-klant forum, waar medeklanten op elkaars posts reageren. T-Mobile Moderators pakken de vragen op waar men onderling niets mee kan, of als een topic bijvoorbeeld te lang onbeantwoord blijft. Het hoofddoel van het forum blijft dat we elkaar onderling helpen. Alle informatie waar ik aan kan komen, kan jij of ieder ander ook vinden met de juiste zoektermen. xD

Reageer