Beantwoord

Modem defect?

• 12 februari 2018
  • 3 reacties
  • 573 Bekeken

Hallo 🙂

Volgens mij is mijn modem defect 😞 Ik ben geblokkeerd na een achterstand in betalingen. Deze is inmiddels voldaan via een ideal link die door jullie klantenservice is gestuurd. Ook heb ik de email dat de blokkade is opgeheven ontvangen.

Op het moment dat het modem geblokkeerd werd gingen er 2 lampjes uit, maar bleven er het power- en WAN-lampje branden. Na een minuut of 10 zag ik dat ook deze uit zijn gegaan. Ik heb dit nagevraagd bij de klantenservice en er werd mij verteld dat de complete modem uitgeschakeld werd bij een blokkade en er geen lampjes zouden branden. Nu klinkt dit voor mij toch heel onlogisch dat het powerlampje dan niet zou branden.... Is mijn modem nu defect of niet? :)

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Sterre 14 februari 2018, 11:54

Hoi MissyMusic!

Ik wil dit meteen voor je gaan aankaarten bij onze technische dienst. Hiervoor heb ik het MAC-adres en het serienummer van jouw modem nodig. Kun je deze gegevens aan mij doorgeven middels een privébericht? Dan kan ik voor je aan de slag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Modem al opnieuw opgestart?
Ja, meerdere stopcontacten geprobeerd voor de zekerheid. Modem lijkt niet te starten. Power lampje brandt nog steeds niet maar ik zie nu net dat de lan 3 en 4 lampjes heel zwakjes branden terwijl er geen kabels in zitten. Reset button ook geprobeerd.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi MissyMusic!

Ik wil dit meteen voor je gaan aankaarten bij onze technische dienst. Hiervoor heb ik het MAC-adres en het serienummer van jouw modem nodig. Kun je deze gegevens aan mij doorgeven middels een privébericht? Dan kan ik voor je aan de slag!

Reageer