Beantwoord

Modem defect

  • 27 maart 2019
  • 3 reacties
  • 693 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Onze modem lijkt het te hebben begeven. Geen enkel lampje brand. Ook niet als ik een ander stopcontact gebruik. Vanmorgen heb ik gebeld. Er zou weer contact met ons worden opgenomen. Is er enige indicatie wanneer wij gebeld worden? Je krijgt namelijk ook geen meldcode bij je melding.
icon

Beste antwoord door Brian 28 maart 2019, 16:02

Hi @hawet, geen zorgen, je nieuwe modem is onderweg! 🙂 We hebben je hier gisterochtend een e-mail over verstuurd, heb je deze ontvangen?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Hi @hawet, geen zorgen, je nieuwe modem is onderweg! 🙂 We hebben je hier gisterochtend een e-mail over verstuurd, heb je deze ontvangen?
Brian dank voor de reactie! De email zat in het postvak ongewenst. Dat was deze email zeker niet. Betekent onderweg dat de modem verzonden is en deze morgen aankomt? Dank voor de reactie alvast en ik ga m'n kinderen weer vermaken. Morgen weer Netflix 😉
Reputatie 7
Badge +8
Hi @hawet, zo te zien is het pakket afgelopen zaterdag aangekomen, mooi op tijd voor het weekend 🙂

Reageer